loading...
بزرگترین تشکل دانشجویی ایران جنبش 1404
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
وقتی دوشاخه عاشق پریز شود! 2 195 vahidabbasi
بازم اووووومدم 0 64 maktab110
خواص کنجد و مصرف آن برای ویتامین 0 53 bmtips
رنگ سال 2021 چه رنگی است 0 48 bmtips
تبلیغات اضافی در مرورگر 2 191 shiva13
چرا مطلب کمه؟ 7 241 shiva13
آخرین بازدید 6 214 shiva13
تشکر ویژه porya733از مدیران ومسئولین 2 443 maktab110
رزمنده ایرانی و امریکایی 63 1742 maktab110
قالب رمانتیک 0 170 fmf66642
روش تهیه‌ی سوپ جو و معرفی انواع آن 1 563 fmf66642
احادیث امام موسی کاظم(ع) 5 548 fmf66642
یه چیزایی میگم حتما بخونید ولی نشنیده بگیرید/خیلی دوست دارم... 27 752 fmf66642
تصاویر کودکان 66 1820 fmf66642
احادیث امام زین العابدین(ع) 7 536 fmf66642
باز کردن سایت 2 261 sina4711
داستان کوتاه و زیبای دریای دزد و قاتل! 1 160 shiva13
داستان کوتاه جالب و آموزنده راهی آسان تر!! 2 155 shiva13
ولادت حضرت فاطمه 0 171 fmf66642
داستان زیبای مرد کور 1 143 fmf66642
..... 2 172 fmf66642
اس ام اس چهارشنبه سوری (2) 1 228 fmf66642
نور عشق (فریدون مشیری) 0 123 asma
داستان آموزنده دزد باورها 0 166 asma
توهم يك مرد (طنز) 0 159 asma
sportnews بازدید : 359 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

مطالب توهين آميزي در صفحه شخصي كاپيتان تيم فوتبال تراكتورسازي خطاب به ملي پوش پرسپوليس منتشر شده است.به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، صفحه ای در شبکه های اجتماعی با نام مرتضی اسدی بازیکن تراکتور سازی تبریز، توهین های عجیبی به پرسپولیسی ها و مشخصا جلال حسینی شده است.

اسدی که در بازی جمعه مقابل پرسپولیس در یکی، دو صحنه با سید جلال حسینی بازیکن ملی پوش پرسپولیس درگیر شد در صفحه فیس بوک خود (یا منتسب به او) سید جلال را تهدید و توهین هایی را به تیم پرسپولیس کرده است.

در این مطلب با عنوان یک پیغام کوچولو برای سید جلال حسینی نوشته شده است:

sportnews بازدید : 346 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

مطالب توهين آميزي در صفحه شخصي كاپيتان تيم فوتبال تراكتورسازي خطاب به ملي پوش پرسپوليس منتشر شده است.به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، صفحه ای در شبکه های اجتماعی با نام مرتضی اسدی بازیکن تراکتور سازی تبریز، توهین های عجیبی به پرسپولیسی ها و مشخصا جلال حسینی شده است.

اسدی که در بازی جمعه مقابل پرسپولیس در یکی، دو صحنه با سید جلال حسینی بازیکن ملی پوش پرسپولیس درگیر شد در صفحه فیس بوک خود (یا منتسب به او) سید جلال را تهدید و توهین هایی را به تیم پرسپولیس کرده است.

در این مطلب با عنوان یک پیغام کوچولو برای سید جلال حسینی نوشته شده است:

sportnews بازدید : 342 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربی ایرانی تیم ال ای بلوز آمریکا گفت: «هافبک پرسپولیس را بعد از مسابقات جام جهانی به آمریکا دعوت می کنیم.»به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، باشگاه ال ای بلوز آمریکا که داریوش یزدانی را به عنوان مربی روی نیمکت خود دارد می خواهد محمد نوری را به خدمت بگیرد.داریوش یزدانی با تایید این خبر گفت: «محمد نوری را می خواهیم اما به دلیل اینکه مسابقات جام جهانی پیش رواست نمی توانیم این بازیکن را قبل از جام جهانی به آمریکا دعوت کنیم. به دنبال فراهم کردن مقدماتی هستیم تا از این بازیکن پس از مسابقات جام جهانی بهره بگیریم. نوری بازیکن شایسته ای است و قطعا می تواند به ما در مسابقات لیگ آمریکا کمک کند.»

یزدانی درباره اینکه مبلغ پیشنهادی باشگاه ال ای بلوز به نوری چه میزبان است گفت: «بدون شک اگر قرار باشد نوری را جذب کنیم او را از لحاظ مالی راضی خواهیم کرد.»یزدانی درپایان حرف هایش گفت: «برای تیم ملی کشورم در مسابقات جام جهانی فوتبال آروزی موفقیت دارم. امیدوارم که تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش موفق باشد.»

sportnews بازدید : 375 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، حالا كه بعد از مذاكرات و بررسي هاي فراوان، باشگاه تراكتورسازي با حضور جاسم كرار موافقت كرده ، بايد منتظر باشيم تا خبرهايي از حاشيه هاي ريز و درشت تبريز را بشنويم. به هرحال همه از جنجال‌هاي كرار باخبر هستند و قطعاً تراكتورسازان هم وقتي بحث جذب اين بازيكن را مطرح مي‌كردند، به فكر حاشيه هاي او هم بوده‌اند. موضوعي كه اين انتقال را دردسرساز مي‌كند اين است كه علاوه بر همه جنجال‌هاي خاص حضور كرار در تراكتورسازي، نارضايتي علي كريمي از اين انتقال به خودي خود مي‌تواند براي تراكتورسازي مشكل‌ساز شود. در واقع نارضايتي جادوگر از حضور كرار، شايد مهم‌ترين چالشي باشد كه اين بازيكن با آن مواجه خواهد شد. کریمی اساسا رابطه خوبی با این عراقی ندارد واز همین حالا ناراحتی اش را بابت جذب کرار اعلام کرده است.از مهم ترین جنجال های کرار می توان به سیلی او به صورت یکی از کمک داوران فوتبال ایران اشاره کرد. کرار زمانی که برای استقلال به میدان می رفت نیز حین بازی به مجتبی جباری به درگیری لفظی پرداخت که همین موضوع زمینه سازاخراجش از استقلال شد

sportnews بازدید : 367 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس سعی کرد که کمیته انضباطی را در مقابل عمل انجام شده قرار بدهد!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، یکشنبه شب علی دایی به مدت سه ساعت در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شد و در جریان ادامه بررسی پرونده محسن قهرمانی، اطلاعات و مدارک جدیدی به این مجموعه ارایه داد.اگر چه بعد از این نشست، حسن‌زاده سعی کرد فضا را عادی جلوه بدهد و گفت: «اهمیت قضایی این پرونده به اندازه هیاهوی رسانه‌ای آن نیست»، اما علی دایی با زیرکی کمیته انضباطی را در مقابل عمل انجام شده قرار داد: «کمیته از ما خیلی جلوتر است و اطلاعات جدید و جامعی در مورد پرونده قهرمانی به دست آورده است.»به طور قطع این مصاحبه‌ها برای فدراسیون فوتبال هزینه خواهد داشت. در واقع دایی با چنین مصاحبه‌هایی افکار عمومی را آماده مجازات سنگین قهرمانی می‌کند، بنابراین راه به منظور کدخدامنشی و جمع کردن سر و ته پرونده برای کمیته انضباطی بسته می‌شود. دفعه قبل هم که فدراسیون فوتبال تا مرز تبرئه قهرمانی پیش رفته بود، استناد دایی به مصاحبه‌های علیپور باعث شد مسئولان این مجموعه دست نگه دارند و به بررسی‌های‌شان ادامه بدهند.

sportnews بازدید : 390 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «منتظریم رای کمیته انضباطی باشگاه درباره حقیقی اعلام شود.»

به گزارش سرويس ورزشي جام نيوز، محمد رویانیان که عصر روز دوشنبه برای تقدیر از حمید استیلی در جام یونس شکوری در مجموعه شیرودی حضور یافته بود درباره وضعیت پرداخت چک دوم رضایتنامه محمد رضا خلعتبری عنوان کرد: «این موضوع در حال برنامه ریزی است و قرار شد هدایتی، مثل دفعه اول کمک کند تا این پول را بپردازیم.»

 

وی درباره وضعیت علیرضا حقیقی و جدایی او از پرسپولیس گفت: «خبر جدیدی از حقیقی نداریم. منتظریم رای کمیته انضباطی باشگاه درباره او اعلام شود.»

 

رویانیان درباره اینکه آیا موضوع کناره گیری او از پرسپولیس شایعه است یا حقیقت دارد اظهار داشت: «شایعه نیست.»

وی پس از این جمله محل را به سرعت ترک کرد.

news بازدید : 373 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

در حالی که تنها دو روز به ارائه بودجه ۹۳ باقی‌مانده بین اظهارات مقامات ارشد دولت و چهره‌های شاخص مجلس تناقضاتی وجود دارد و مشخص نیست لایحه فاز دوم هدفمندی به صورت جداگانه ارائه می‌شود یا در لایحه بودجه ۹۳

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در حالی که تا دو روز دیگر دولت یازدهم باید لایحه بودجه سال 93 را تقدیم مجلس کند اظهارات ضد و نقیضی از سوی مسئولان دولتی مطرح می‌شود؛ به نحوی که شب گذشته مسعود نیلی مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهار داشت: مشغول مطالعه در خصوص نحوه اجرای فاز دوم هدفمند‌کردن یارانه‌ها هستیم و به طور قطع لایحه هدفمند‌کردن به طور جداگانه تقدیم مجلس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه قیمت حامل‌های انرژی و به خصوص بنزین امسال گران نمی‌شود بر اجرای فاز دوم قانون هدفمند‌کردن یارانه‌ها در سال آینده تاکید کرد و همچنین گفت: این قانون در یک لایحه جداگانه به مجلس ارائه می‌شود.

اما صبح امروز و در حاشیه نشست شورای گفت‌وگو غلامرضا مصباحی‌مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در بودجه 93 پیش‌بینی شده و اجرا خواهد شد و احتمال حذف پرداخت یارانه نقدی و دادن سبد کالایی به جای آن وجود دارد.

تناقض‌گویی بین مسئولین دولتی و همچنین نمایندگان مجلس در خصوص بودجه سال 93 به همین جا ختم نمی‌شود چرا که در حالی تنها دو روز به ارائه لایحه بودجه 93 باقی مانده است که اطلاعات دقیقی در آن وجود نداشته است و تنها برخی گمانه‌زنی‌ها درباره جزئیات لایحه بودجه 93 منتشر شده است.

به گزارش فارس؛ روز گذشته محمد نهاوندیان ویژگی‌های لایحه بودجه 93 را واقع‌بینانه، شفاف و همچنین ضد تورمی اعلام کرد و گفت: جلسات فوق‌العاده و روزانه در دولت برای ارائه لایحه بودجه 93 به موقع در حال برگزاری است و همچنین تلاش می‌شود این لایحه به نحوی تنظیم شود تا در سال آینده شاهد رشد اقتصادی مثبت باشیم.

news بازدید : 347 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
دنبال حق‌الناس هستم نه مسئله شخصی خودم/ جلسه پرباری را با مسئولان کمیته انضباطی داشتم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مسئله قهرمانی را پیگیری می‌کنم به دنبال مسائل شخصی خودم نیستم و فقط می‌خواهم حق‌الناس نشود.

علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: اگر به کمیته انضباطی و جلسات این کمیته می‌روم فقط به خاطر این است که می‌خواهم حق الناس نشود و به دنبال مسائل شخصی خودم نیستم.

وی افزود: بنا بر دعوتی که شد به کمیته انضباطی رفتم و خوشبختانه جلسه پرباری هم داشتیم، امیدوارم نتیجه‌اش را دیگر خود آقایان اعلام کنند.

دایی ادامه داد: من به دنبال این هستم اگر اتفاقی افتاده با حل مشکل، دیگر اینگونه رخدادها تکرار نشود و حق به حق‌دار برسد. حالا دیگر همه چیز دست خودشان است، من حرف‌هایم را زدم و مطمئن هستم که کمیته انضباطی هم اطلاعاتی زیادی از این مسئله دارد تا ان‌شاءالله یک تصمیم خوب گرفته شود.

news بازدید : 386 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، این ایده که تمام ارتباطات تلفنی و یا رایانه‌ای در فضای «نت» از سوی مراجعی خاص در دنیا به طور کامل رصد می‌شوند تنها به عنوان نظریه‌ای توطئه‌گرایانه شناخته  می‌شد که عده‌ای بدبین آن را در فضای غیررسمی رواج می‌دادند.

گرچه پیش از این به صورت جسته و گریخته مطالبی درباره شنود ارتباطات الکترونیکی در سطح جهانی منتشر و گاه واکنش هایی نیز از سوی برخی کشورها در این رابطه نشان داده می‌شد با این حال بحث حفظ حریم شخصی به عنوان یک تابو در عرصه قوانین غربی شناخته می‌شد.

اما امروز تمام این گمانه‌زنی‌ها عملا فرو ریخته است و چیزی هم از آن اعتماد سابق باقی نمانده چرا که امروز همه می‌دانند «چشم بزرگ» همه را می‌بیند.

*چشم بزرگ همه را می بیند

زمانی که ادوارد اسنودن پیمانکار سابق دستگاه آژانس امنیتی ملی آمریکا NSA در هتلی در جزیره هنگ‌کنگ با خبرنگاران روزنامه گاردین مصاحبه می‌کرد عملاً دنیا دیگر آن چیزی نبود که پیش از این امر به نظر می‌آمد.

news بازدید : 379 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
تیرباران ۶ برادر عراقی به همراه مادرشان توسط تروریست‌ها

تروریست‌ها امروز در تکریت عراق ۶ برادر را به همراه مادرشان به تیر بستند و به قتل رساندند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «روسیا الیوم»، افراد مسلح ناشناس امروز 6 برادر و مادرشان را در منطقه «النباعی» تکریت به قتل رساندند.

این درحالی است که دو افسر پیشمرگه نیز در انفجار بمبی در نزدیکی مقر استقرارشان در سلیمانیه زخمی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، افراد مسلح مذکور اعضای این خانواده از جمله یک مادر و کودک را مجبور کردند که از منزل خود بیرون آینده و سپس به سوی آنها تیراندازی کردند و اجسادشان را در خیابان انداختند و فرار کردند.

یگان نیروهای امنیتی عراق نیز بلافاصله در محل حاضر شدند و تحقیق درباره این پرونده آغاز و پیکر قربانیان نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

news بازدید : 227 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

مردم از حق خود مبنی بر محاکمه امثال خاتمی نگذشتند/اصلاح‌طلبان به روحانی فحاشی می‌‌کردند

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر محمدرضا خاتمی مبنی بر گذشت اصلاح‌طلبان از حقشان در سال 88، تأکید کرد: اگر دستگاه قضایی امثال محمدرضا خاتمی‌ها را محاکمه می‌کرد امروز در جایگاه طلبکار قرار نمی‌گرفتند.

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات اخیر محمدرضا خاتمی مبنی بر اینکه روحانی گزینه اصلاح‌طلبان در انتخابات بوده است، اظهار داشت: متأسفانه نحوه برخورد اصلاح‌طلبان با مردم در طول دوره‌ای که مردم به آنان اعتماد کردند و قدرت اجرایی کشور و حتی قدرت قانونگذاری را به آنان سپردند، حکایت از آن داشت که این افراد خودشان را مالک مردم می‌دانند.

وی افزود: این رفتار اصلاح‌طلبان کار را به آنجا رساند که کم‌کم مردم دیدند بر خلاف مبانی و جهت‌گیری آنان که گرایش به دفاع از انقلاب، قانون اساسی، حمایت از ولایت فقیه، مبارزه با استکبار جهانی داشتند، اصلا‌ح‌طلبان در طول آن دوره زمانی که در رأس قدرت اجرایی و قانون‌گذاری بودند، بر خلاف این مسیر حرکت کردند و به دنبال به فراموشی سپردن جنایات آمریکا علیه ملت ایران بودند، در درون دستگاه قانونگذاری مبارزه با قانون اساسی را شروع کرده بودند و رفتارهایشان حکایت از نفی حاکمیت ولایت فقیه می‌کرد.

news بازدید : 240 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

معاون وزیر راه با بیان اینکه قرارداد وزارت راه و قرارگاه خاتم برای اجرای قطعات ۲ و ۳ آزادراه تهران - شمال به سرانجام نرسید، گفت: هزینه اجرای دو قطعه میانی ۸ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، احمد مجیدی امروز در نشست خبری نمایشگاه راه و شهرسازی اظهار داشت:آزادراه تهران - شمال شامل چهار قطعه است که قطعه چهارم آن به بهره‌برداری رسید.

معاون امور استان‌های وزارت راه اضافه کرد: قطعه یک این آزادراه نیز توسط شرکت چینی در حال اجرا است که تا یکی دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مجیدی بیان اینکه قطعات دو و سه 8 هزار میلیارد تومان نقدینگی لازم دارد، یادآور شد: باید برای اجرای این دو قطعه از فاینانس یا فروش سهام کارخانجات دولتی و جذب بخش خصوصی استفاده کرد.

معاون وزیر راه با بیان اینکه قرارداد وزارت راه با قرارگاه خاتم‌الانبیا در قطعات 2 و 3 به سرانجام نرسید، گفت: فعلاً کار در این دو قطعه تعطیل است تا پیمانکار جذب کنیم.

مجیدی بیان کرد: بنیاد در این پروژه فعلاً کار نمی‌کند.

news بازدید : 234 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

وزیر بهداشت از برگزاری اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها پس از تکمیل مصوبات بودجۀ سال آینده و بررسی مشکلات سلامت در کارگروه دولت خبر داد و گفت: کارگروهی نیز برای تعیین و واقعی شدن تعرفه‌های پزشکی به ریاست معاون اول رئیس جمهوری تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس،حسن هاشمی در نشست معارفه سرپرستان و روسای جدید دانشگاه های علوم پزشکی کشور با معاونان و مدیران وزارتخانه، گفت: با توجه به وضعیت جاری اعتبارات در کشور، وجود یک وحدت رویه در همۀ دانشگاه‌ها ضروری است، هیأت امناها نباید اقداماتی انجام دهند که هزینه بر سیستم تحمیل کند.

هاشمی با اشاره به صحبت های سرپرستان و روسای دانشگاه‌ها در خصوص مشکلات اجرای طرح تمام وقتی پزشکان، افزود: کارگروهی برای اجرای قانون تمام وقتی پزشکان در بیمارستان‌های دولتی تشکیل و نتایج آن برای اجرا به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

وی بیان داشت: در انتصابات خود دقت کنید افرادی را به کارها بگمارید که با اهداف نظام سلامت هماهنگ باشند زیرا هماهنگی در رسیدن به اهداف تأثیر زیادی دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: البته این را هم بدانید که کشور متعلق به یک گروه و جناح خاص نیست و هر کس که چارچوب نظام، رهبری و قانون اساسی را قبول دارد می‌تواند مسئولیت داشته باشد و کار کند.

news بازدید : 163 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
قلعه‌نویی:‌مصاحبه لاوره مشکوک است/احتمالا حیدری به بازی با سپاهان می‌رسد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مصاحبه لاوره مشکوک است او پیش از این از من یک صفحه تعریف کرده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم داریم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه نوری به بازی سپاهان می رسد یا خیر عنوان کرد: بعید است در بازی با سپاهان حضور داشته باشد. نوری در تمرینات نبوده است.

قلعه نویی تصریح کرد: در مجموع ما به این تیم خیلی امیدواریم و اگر با یک بازیکن تقویت کنیم که خارجی است تکمیل می شویم. در بازی با سپاهان در اصفهان امیدوارم با یک بازی خوب به تهران برگردیم. به جز نوری،غایب دیگری نداریم.

وی در مورد اینکه همواره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس مقابل سپاهان با حاشیه روبرو می‌شود، خاطرنشان کرد: ما سال گذشته 3 بار مقابل سپاهان قرار گرفتیم که هیچ حاشیه‌ای به وجود نیامد. داوری هم مشکلی نداشت. استقلال هر روز بهتر از روز گذشته می‌شود و تلاش می‌کنیم در ادامه بازی‌های بهتری ارائه دهیم.

news بازدید : 225 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
توافق با سهامداران عمده برای عرضه/ بررسی کاهش کارمزدها

سخنگوی سازمان بورس اوراق بهادار از امکان تجدیدنظر در کارمزد معاملات سهام با توجه به افزایش دفعات و متوسط ارزش معاملات روزانه خبر داد و گفت: ابطال واگذاری پتروشیمی‌های خلیج فارس در کمیته ۳ جانبه بررسی و پیشنهادات اصلاحی به شورای رقابت داده شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سی و پنجمین نشست خبری علی صالح‌آبادی پیش از ظهر امروز در حضور جمع کثیری از خبرنگاران و رسانه‌های تصویری برگزار شد که در این نشست رئیس سازمان بورس به دستاوردها، اقدامات و پیشرفت‌های بازار سرمایه طی سنوات گذشته اشاره کرد.

صالح‌آبادی در ابتدا با اشاره به زیرساخت‌های فنی ایجاد شده در بازار سرمایه و نرم‌افزارهای معاملاتی در این بازار تصریح کرد: در این حوزه قرار است، نرم‌افزارهای جدیدی در اختیار کارگزاران قرار گرفته و اجرایی شود.

وی ادامه داد: در حوزه نرم‌افزاری پیشرفت‌های چشمگیری صورت پذیرفته و راه‌اندازی Call center برای کارگزاری‌ها یکی از این اقدامات به شمار می‌رود که موجب کاهش سطح شکایات و افزایش نظارت بر معاملات شده است.

صالح‌آبادی گفت: یکی از مزایای راه‌اندازی نرم‌افزار call center کاهش اختلافات و سطح شکایات بود که اجرایی شد؛ با راه‌اندازی معاملات آنلاین، حتی یک شکایت نداشتیم.

رئیس سازمان بورس اوراق بهادار با بیان اینکه ارتباط با نهادهای مالی هم اکنون الکترونیکی و مکانیزه شده است، گفت: یکی دیگر از اقدامات انتشار مستقیم اطلاعات و تشکیل کمیته‌های حسابرسی در حوزه ناشران بوده است.

وی با اعلام این خبر که تاکنون بیش از 10 هزار اطلاعیه در سامانه جامع ناشران (کدال) منتشر شده است، گفت: در حوزه حسابرسان رتبه‌بندی و طبقه‌بندی‌هایی صورت پذیرفته که این اقدام موجب دقت بیشتر در روند حسابرسی شرکت‌هاست.

news بازدید : 310 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با اشاره به اینکه توافقات اخیر ژنو یک آتش‌بس موقت است، گفت: باید دید طرف مقابل چه میزان در عمل به تعهدات صداقت دارد و روی گام نهایی متمرکز شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید نظام‌الدین موسوی ظهر امروز در نشستی که با موضوع مذاکرات ژنو در دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد برگزار شد، اظهار داشت: از زمانی که فناوری هسته‌ای در کشور بومی‌سازی شد فشارهای دشمن علیه ما افزایش یافت و طی 14 سال گذشته سیاست خارجی ما عملاً با بحث هسته‌ای گره خورده است.

وی با بیان اینکه کشور نیاز به انرژی پاک و ارزان دارد، افزود:‌ امروز ما باید در بحث هسته‌ای ایستادگی کنیم چرا که در غیر این صورت نمی‌توانیم به حق خود برسیم.

جنبش 1404 بازدید : 301 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

control_panelدایرکت ادمین یکی از کاراترین کنترل پنل های اینترنتی می باشد که با هزینه ای بسیار کمتر نسبت به cPanel و پلسک ( Plesk ) امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این در حالیکه است که پس از تحریم ایران از سوی cPanel که مشکلات زیادی را برای کاربران ایرانی بوجود آورده است ، استقبال از این کنترل پنل روند رو به رشدی را طی کرده است. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید در دایرکت ادمین یک دیتابیس جدید بسازید و از طریق phpmyadmin آن را مدیریت نمائید.

 

در هاست ابری ، زمانیکه از ابزار ساخت خودکار اسکریپت استفاده می کنید این امکان برای شما وجود دارد که یک دیتابیس یا پایگاه داده جدید و به طبع آن یک کاربر اختصاصی ( یوزر ) برای دسترسی به آن دیتابیس بسازید. در خیلی از موارد کاربرانی که از ابزار ساخت خودکار اسکریپت برای ساختن وب سایت استفاده می کنند دیگری نیازی به انجام تنظیمات جداگانه برای دیتابیس ندارند اما در صورتیکه می خواهید تنظیمات جداگانه ای را داشته باشید مطابق دستورالعمل زیر باید از پنل دایرکت ادمین استفاده نمائید.

جنبش 1404 بازدید : 184 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

این روز ها کم و بیش هر وب سایت پربازدیدی حداقل یکبار با مشکلات ناشی از حملات اینترنتی dos و یا ddos به وب سایت و یا سرور خود روبرو شده است. در خیلی از مواقع چنین حملات مشکلات زیادی را برای صاحب وب سایت یا سرور بوجود می آورد. اگر شما از هاست ابری پارس پک استفاده می کنید این مقاله می تواند به شما کمک نماید. یکی از راه ها برای مقابله با چنین حملاتی، مسدود کردن IP سرور مهاجم می باشد تا با محدود شدن دسترسی مهاجم به سرور میزبانی کننده وب سایت شما حملات آن دفع گردد.

برای این منظور ابتدا می بایست با ورود به بخش کاربری ، مراجعه به پنل میزبانی ابری و ورود به دایرکت ادمین به بخش logs رفته و IP های حمله کننده را استخراج نمائید. پس از مشاهده و تشخیص IP هایی که مراجعه آنها به وب سایت شما غیر عادی می باشد، می توانید به کمک روش زیر نسبت به مسدود سازی آنها اقدام فرمائید. البته این فایل توسط اکثر اسکریپت های مورد استفاده قبلا ایجاد شده است  ، در غیر اینصورت می بایست یک فایل text با نام " .htacess " ایجاد نمائید ( نقطه در ابتدای فایل قرار دارد. )
جنبش 1404 بازدید : 238 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

سرور یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک آن تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید، حال اگر گستره این شبکه را کمی بیشتر نمائیم، و آن را متشکل از تمام کامپیوتر هایی که از طریق اینترنت به هم وصل شده اند بدانیم، با گروه بسیار بزرگی از کامپیوتر های همیشه روشن و همیشه در دسترس از طریق اینترنت روبرو هستیم که به آنها سرور های اینترنتی گفته می شود و وظیفه دارند تا اطلاعاتی که در هر زمان از شبانه روز، بر روی پهنای اینترنت جستجو می کنید را برای ملاحظه شما در اختیار قرار دهند. بنابراین به دو دسته بندی کلی دست می یابیم:

سرور ( server ) : کامیپوتری که سرویس می دهد.
کلاینت ( Client ) : کامپیوتری که سرویس می گیرد.

جنبش 1404 بازدید : 245 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

 

ssl چیست؟

ssl مخفف عبارت Secure Sockets Layer است، یک تکنولوژی رمزگذاری که توسط Netscape ابداع شده است. ssl یک ارتباط رمزگذاری شده بین سرور وب شما و مرورگر بازدید کننده از سایت شما ایجاد می کند که این ارتباط اطلاعات خصوصی شما را بدون مشکلاتی نظیر دزدیده شدن و یا دستکاری آنها انتقال می دهد.
برای داشتن قابلیت ssl بر روی وب سایت ، شما نیاز دارید که یک گواهینامه ssl (ssl cetificate) داشته باشید که شما را شناسایی کند و ssl را بر روی سرور شما نصب کند. استفاده از گواهینامه ssl بر روی سایت معمولا” با یک آیکون قفل در مرورگر نشان داده می شود ، البته این می تواند با نوار آدرس سبز رنگ نیز شناسایی شود. وقتی شما ssl را نصب کردیدبوسیله ی تغییر url از http:// به https:// می توانید یک سایت امن داشته باشید . وقتی که گواهینامه ssl بر روی وب سایت نصب شود ، شما می توانید مطمئن باشید اطلاعاتی که وارد می کنید (مانند اطلاعات تماس یا کارت اعتباری) ، امنیت داشته و فقط بوسیله ی سازمانی که دارنده ی آن وب سایت است مشاهده می شود.


میلیون ها کسب و کار اینترنتی از گواهینامه ssl استفاده می کنند تا وب سایتشان امنیت داشته باشد و به مشتریان اجازه دهند تا به آنها اعتماد کنند. به منظور استفاده از پروتکل ssl ، یک وب سرور باید از گواهینامه ssl استفاده کند. گواهینامه های ssl توسط متصدیان ssl (Certificate Authorities) (CAs) ارائه می شود.

news بازدید : 265 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا در تحریم مجدد شرکت‌های ایرانی توصیه کرد که این اتحادیه خود را همسو با جهت‌گیری تفاهم ژنو قرار داده و در مسیر تقویت اعتماد متقابل گام بردارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اتحادیه اروپایی در تحریم مجدد نهادها و شرکت‌های ایرانی را اقدامی یک‌طرفه، سیاسی و فاقد مبانی حقوقی لازم دانست.

وی افزود: این اقدام به خصوص با توجه به مذاکرات ژنو و تلاش مشترک برای برداشتن گام‌های اولیه جهت اجرای آن، سئوال برانگیز و باعث تعجب است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ما ضمن رد قاطع این امر توصیه می‌کنیم اتحادیه اروپایی خود را همسو با جهت گیری تفاهم ژنو قرار داده و در مسیر تقویت اعتماد متقابل گام بردارد.

news بازدید : 166 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
ارائه توضیحات و مدارک کامل‌تر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز به مدت سه ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی درخواست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده محسن قهرمانی، علی دایی به همراه بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیارش بعد از ظهر امروز به مدت سه ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت و در طبقه پنجم فدراسیون فوتبال مدارک خود را در مورد قهرمانی و برخی از اتفاقات در فوتبال نسبت به گذشته تکمیل‌تر کرد و برای اعضا توضیحات کاملی داد.

گفتنی است قرار است به زودی رأی پرونده محسن قهرمانی اعلام شود.

news بازدید : 167 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف گزارش داد فرماندهان گروه‌های مسلح در سوریه پس از گذشت قریب به سه سال از بحران سوریه اکنون به جنگ سالارانی مبدل شده‌اند که کارشان دزدی و باج گیری شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه «دیلی تلگراف» انگلیس امروز یکشنبه نوشت: سرکرده‌های گروه های تروریستی مسلح در سوریه با اقدام به سرقت از اموال عمومی و خصوصی و غارت آنها به جنگ سالارانی مبدل شده اند که می خواهند با رشوه گیری و باج گیری میلیون دلار به جیب بزنند.

این روزنامه در تحقیقی به قلم روث شرلوک، خبرنگار خود در انتاکیه ترکیه آورده است: آنچه که ارتش آزاد خوانده می شود و مورد توجه کشورهای غربی است امروز در شمال سوریه عبارت است از گروه هایی با اهدافی تروریستی که به دنبال مال اندوزی از طریق ربودن افراد و یا دزدی هستند.

شرلوک در ادامه با اشاره به گفت‌وگویش با یکی از سرکرده های گروه های تروریستی موسوم به احمد القنطاری در منطقه جبل الزاویه می آورد: القنطاری معتقد است بسیاری از سرکرده های گروه های تروریستی سرنگونی نظام بشار اسد را نمی خواهند و همین وضعیت کنونی برایشان مناسب تر است.

news بازدید : 188 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

«عبدالمحمد زاهدی» استاندار کردستان و «علیرضا رزم حسینی» استاندار کرمان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در جلسه امروز (یکشنبه) هیئت دولت استانداران استان‌های کرمان و کردستان تعیین شدند.

حسینعلی امیری قائم مقام وزارت کشور در این زمینه به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: با مصوبه عصر امروز هیئت دولت «عبدالمحمد زاهدی» استاندار کردستان و «علیرضا رزم حسینی» استاندار کرمان شد.

news بازدید : 240 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

سریال جدید مهران مدیری با نام «شوخی کردم» از اواخر آذر توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، سریال جدید «شوخی کردم» آخرین ساخته مهران مدیری از اواخر آذر و اوایل دی ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

بنا بر این گزارش، تا به حال بازیگران بسیاری نظیر لاله صبوری،  بهنوش بختیاری، رضا شفیعی جم، مهران غفوریان، رضا فیض‌نوروزی، عارف لرستانی، الیکا عبدالرزاقی و برزو ارجمند در این مجموعه قطعی شده بود. ضمن اینکه در این مجموعه نیز مهران مدیری مانند کارهای قبلی خود یکی از بازیگران اصلی خواهد بود.

news بازدید : 207 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی بحث بررسی دفن گروه موسوم به سگ‌های زرد در کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزاش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری، جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای این کمیسیون در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه بخش های دیگری از طرح تعالی جمعیت مورد بررسی قرار گرفت و بندهای دیگری از آن مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص دفن گروه موسیقی موسوم به "سگ های زرد" در قطعه هنرمندان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه علی مراد خانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دلایل دفن این گروه در قطعه هنرمندان را تشریح کرد.

همچنین وی در این جلسه پرداخت هزینه انتقال اجساد این گروه را از آمریکا به تهران تکذیب کرد.

news بازدید : 164 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

حسن دانایی‌فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجیخبرگزاری فارس از سفر نوری المالکی نخست‌وزیر عراق به تهران در روز چهارشنبه 13 آذر ماه خبر داد و گفت که این سفر دو روزه است.

وی این سفر را در پاسخ به دعوت اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و در راستای گسترش مناسبات دوجانبه در حوزه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی برشمرد.

سفیر ایران در بغداد همچنین گفت که نوری المالکی در طی دو روز اقامتش در جمهوری اسلامی ایران به مشهد نیز سفر خواهد کرد.

این اولین سفر نوری المالکی پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران و آغاز به کار دولت یازدهم است.

news بازدید : 212 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، علیرضا حاجیان‌زاده به عنوان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شد که به زودی حکم حاجیان‌زاده توسط وزیر آموزش و پرورش به وی ابلاغ می‌شود.

مراسم تودیع سیدصادق رضایی، مدیر عامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معارفه علیرضا حاجیان‌زاده سه‌شنبه ساعت 11 صبح در ساختمان مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان وزارء برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، علیرضا حاجیان‌زاده در گذشته عهده‌دار مسئولیت مدیرکل انتشارات کمک آموزشی رشد و مشاور فرهنگی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش بوده است.

سیدصادق رضایی، مدیرعامل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به فارس گفت: آقای حاجیان‌زاده در عرصه فرهنگ و هنر بسیار خوشنام هستند که امیدواریم شاهد مؤفقیت‌شان در این عرصه باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما بعد از جلسه تودیع به چه کاری مشغول خواهید شد، اضافه می‌کند: بنده کانونی و کارمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستم و در استان‌های مختلف مدیر بوده‌ام و حدود چهار سال هم به عنوان مدیرعامل کانون به انجام وظیفه پرداخته‌ام باز هم به عنوان خدمتگزار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهم ماند چون از جای دیگری به کانون نیامده‌ام که به جای دیگری بروم به همین منظور در کانون خواهم ماند.

news بازدید : 167 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
عابدینی: فردا با وزیر ورزش جلسه دارم/ به یک شرط به فتح‌الله‌زاده در استقلال کمک می‌کنم

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: فردا با وزیر ورزش جلسه‌ای در مورد وضعیت باشگاه داماش خواهم داشت.

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در باشگاه داماش گیلان و پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به او گفت: از طرف وزارتخانه هیچ‌کس به طور جدی با من برای حضور در پرسپولیس صحبت نکرده است. فردا جلسه‌ای با وزیر ورزش دارم اما در این جلسه قرار است در رابطه با باشگاه داماش، ورزشگاه‌های سردار و عضدی بحث و گفت‌وگو کنیم. من چیزی درباره پرسپولیس نمی‌گویم مگر اینکه ایشان این بحث را مطرح کند.

وی در مورد اینکه اگر وزیر ورزش پیشنهاد حضور در پرسپولیس را به او بدهد چه خواهد کرد گفت: بعید می‌دانم فردا فرصتی در مورد حضور در پرسپولیس فراهم شود. با این حال اگر ایشان پیشنهاد دهند من بحث‌های کلانی دارم که مطرح خواهم کرد.

عابدینی در مورد پیشنهاد فتح‌الله زاده به او برای حضور در استقلال گفت: فتح‌الله زاده ناهار میهمان من بود و در مورد بحث کلان فوتبال صحبت کردیم. فتح‌الله زاده به من گفت اگر من نیاز به کمک داشته باشم، در استقلال من را کمک می‌کنی؟ که به او گفتم کدام استقلال؟ استقلال دولتی یا استقلال تحت پیمان مدیریت تو؟ گفت استقلال تحت پیمان مدیریتی من که به او گفتم در این صورت و در صورتی که قرارداد 5 ساله برای مدیریت پیمانی در استقلال داشته باشد در بخش آکادمی فوتبال توسعه زیرساخت‌ها به استقلال کمک خواهم کرد زیرا من لینک‌هایی داریم که می‌توانم آن آکادمی بزرگ باشگاه استقلال که فتح‌الله زاده آرزوی آن را دارد ایجاد کنم.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    حمایت از ما

    ضمن عرض خوشامدگویی از شما دوست عزیز تقاضامندیم با کلیک روی تبلیغات از ما حمایت کنید.باتشکر

    تماس با ما

    jonbesh1404@yahoo.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1445
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 730
  • بازدید ماه : 1,726
  • بازدید سال : 13,504
  • بازدید کلی : 999,453