loading...
بزرگترین تشکل دانشجویی ایران جنبش 1404
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
وقتی دوشاخه عاشق پریز شود! 2 193 vahidabbasi
بازم اووووومدم 0 62 maktab110
خواص کنجد و مصرف آن برای ویتامین 0 52 bmtips
رنگ سال 2021 چه رنگی است 0 46 bmtips
تبلیغات اضافی در مرورگر 2 189 shiva13
چرا مطلب کمه؟ 7 239 shiva13
آخرین بازدید 6 213 shiva13
تشکر ویژه porya733از مدیران ومسئولین 2 441 maktab110
رزمنده ایرانی و امریکایی 63 1741 maktab110
قالب رمانتیک 0 169 fmf66642
روش تهیه‌ی سوپ جو و معرفی انواع آن 1 562 fmf66642
احادیث امام موسی کاظم(ع) 5 547 fmf66642
یه چیزایی میگم حتما بخونید ولی نشنیده بگیرید/خیلی دوست دارم... 27 752 fmf66642
تصاویر کودکان 66 1820 fmf66642
احادیث امام زین العابدین(ع) 7 535 fmf66642
باز کردن سایت 2 260 sina4711
داستان کوتاه و زیبای دریای دزد و قاتل! 1 159 shiva13
داستان کوتاه جالب و آموزنده راهی آسان تر!! 2 155 shiva13
ولادت حضرت فاطمه 0 170 fmf66642
داستان زیبای مرد کور 1 143 fmf66642
..... 2 171 fmf66642
اس ام اس چهارشنبه سوری (2) 1 227 fmf66642
نور عشق (فریدون مشیری) 0 122 asma
داستان آموزنده دزد باورها 0 165 asma
توهم يك مرد (طنز) 0 158 asma
news بازدید : 227 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

محمد مرسی امروز(دوشنبه) خطاب به قاضی دادگاه اعلام کرد: من رئیس جمهوری قانونی مصر هستم و تو را به رسمیت نمی‌شناسم.

خبرگزاری ایسنا: محمد مرسی امروز(دوشنبه) خطاب به قاضی دادگاه اعلام کرد: من رئیس جمهوری قانونی مصر هستم و تو را به رسمیت نمی‌شناسم.محمد مرسی،‌ رئیس جمهوری برکنار شده مصر امروز در جلسه محاکمه خود پیش از تعلیق این محاکمه خطاب به قاضی دادگاه در دانشکده پلیس اعلام کرد: من رئیس جمهوری قانونی مصر هستم و تو را مسئول “کودتا علیه مشروعیت” در مصر می‌دانم.

مرسی همچنین تاکید کرد: من رئیس جمهوری قانونی تو نیز هستم و تو را به رسمیت نمی‌شناسم.

وی افزود: من از رئیس دادگاه می‌خواهم تا این امکان را به من بدهد که از اختیاراتم به عنوان رئیس جمهور برخوردار شوم.

news بازدید : 187 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

کارشناسان قانونی مصر احتمال دادند مجازات رئیس جمهور برکنار شده این کشور اعدام باشد.

واحد مرکزی خبر: کارشناسان قانونی مصر احتمال دادند مجازات رئیس جمهور برکنار شده این کشور اعدام باشد.

روزنامه الخلیج در شماره امروز خود نوشت: کارشناسان قانونی پیش بینی کردند مجازات محمد مرسی رئیس جمهور برکنار شده مصر در اتهام تشویق به کشتن تظاهرکنندگان در قبال کاخ اتحادیه، اعدام باشد. آنان همچنین احتمال می دهند روند محاکمه در مسیر طبیعی خود ادامه دهد .

عصام شیحه مشاور قانونی حزب الوفد مصر در این باره گفت: « به رسمیت نشناختن این محاکمه از طرف مرسی بر روند آن تاثیری نخواهد داشت. بر اساس قانون دادرسی، اگر مرسی و متهمان به دستوار دادگاه اذعان نکنند،‌ ‌قاضی می تواند حکم زندان انفرادی آنان را صادر کند».

news بازدید : 564 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)
پرویز مشرف رئیس‌جمهور سابق پاکستان بعد از پرداخت وثیقه برای چهار پرونده‌ای که بر ضد وی در جریان بود، از بازداشت خانگی آزاد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، پرویز مشرف رئیس‌جمهور سابق پاکستان بعد از پرداخت وثیقه برای چهار اتهامی که به وی وارد شده بود از بازداشت خانگی آزاد شد.
«قاضی واجد علی»، مسئول پرونده مشرف مبلغ وثیقه را ۲ هزار دلار اعلام کرد که طی ۲ مرحله پرداخت شده است.
ضمانت مشرف در پرونده قتل غازی عبد الرشید روحانی مسجد لعل ۲ روز قبل پذیرفته شد اما رهایی وی بعد از پرداخت مبلغ وثیقه محقق شد.
«احمد رضا قصوری»، از اعضای ارشد حزب «مسلم لیگ برای تمام مردم پاکستان»(حزب مشرف) در گفت‌وگو با خبرنگاران در اسلام‌آباد، آزادی را حق مشرف دانست و مدعی شد که برای آزادی مشرف هیچ زد و بندی در داخل یا خارج از کشور صورت نگرفته است.
news بازدید : 227 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

محمد جواد ظریف با بیان اینکه کشورهای غربی عضو ۱+۵ از فرصت اعتمادسازی برای ملت ایران به خوبی استفاده کنند، گفت: امکان رسیدن به متن مورد توافق در مذاکرات ژنو وجود دارد.

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، خاطرنشان کرد: به نظر می رسید در نشست صبح امروز با کاترین اشتون طرف مقابل هم تلاش دارد که گفت‌وگوها به نتیجه برسد. دوستان برای رسیدن به راه حل مشترک وارد جزییات مذاکرات شده اند. باید بررسی کنیم کنیم که برای رسیدن به راه حل تا چه اندازه این آمادگی وجود دارد که برای رسیدن به راه حل به صورت مشترک تلاش کنند.
ظریف افزود: ما امیدواریم و فکر می‌کنیم که امکان رسیدن به توافق وجود دارد.
وی گفت: در عین حال کشورهای غربی عضو ۱+۵ نیاز جدی دارند که اعتماد مردم ایران را جلب کنند و این فرصت برای این کار فراهم شده است و امیدواریم از این فرصت به خوبی استفاده کنند.
ظریف اضافه کرد: امیدواریم در مذاکرات در ژنو یا به نتیجه قطعی برسیم یا اینکه پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات داشته باشیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به این پرسش که “نتیجه قطعی” را در این مذاکرات چه چیزی در نظر می‌گیرید گفت: امیدوارم درمورد گام اول، گام آخر و اهداف مشترک به یک متن مورد توافق دو طرف برسیم و سپس بتوانیم گام اول را اجرا کنیم.
وی ادامه داد: از نظر ما این امکان در مذاکرات امروز و فردا وجود دارد اما به هر حال ممکن است نیاز به مذاکره بیشتر هم داشته باشد.
news بازدید : 237 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

با حضور حجت الاسلام حسن روحانی، نماز ظهر عاشورا در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در شهرری، همزمان با دهمین روز از ماه محرم و سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان، نماز جماعت ظهر عاشورا به امامت رییس جمهور در کربلای ایران اقامه شد.

از ابتدای امروز، سوگواران حسینی در قالب دسته های عزادار از سرتاسر ایران اسلامی با حضور در کربلای ایران، صحنه هایی پرسوز از حزن و عشق و ارادت به حضرت امام حسین علیه السلام و اصحاب باوفای آن حضرت را به نمایش گذاشتند.

روحانی در روز عاشورا پس از بازدید از آسایشگاه کهریزک در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) حضور یافت و بعد از زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و امامزادگان حضرت حمزه بن موسی الکاظم (ع) و طاهربن زین العابدین به جمع عاشقان و شیفتگان عزادار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پیوست و مورد استقبال عزاداران حسینی قرار گرفت.

sportnews بازدید : 168 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

پس از آن که سلطانی‌فر و صالحی امیری نتوانستند از مجلس رأی اعتماد بگیرند، دولت مجبور شد شخص دیگری را برای تصدی وزارت در این وزارت‌خانه به مجلس معرفی کند؛ اما هفته گذشته نصر‌الله سجادی، وزیر پیشنهادی دولت نیز نتوانست از سد مجلس بگذرد و این وزارت‌خانه برای بار سوم بلاتکلیف ‌ماند.

محمود گودرزی، چهارمین گزینه پیشنهادی برای وزیر شدن خواهد بود که ‌روز یکشنبه آینده باید در مقابل نمایندگان مجلس از برنامه‌های خود دفاع کند.

بنابراین گزارش، هم‌اکنون محمد شریعتمداری که پس از صالحی امیری به سرپرستی از سوی حسن روحانی تعیین شده بود، مدیریت وزارت ورزش را بر عهده دارد، زمان چندانی برای مدیریت خود در این نهاد ندارد و سه‌ روز دیگر فرصت دارد تا در این وزارتخانه ‌بماند.

با توجه به این که فرصت سه ماه اداره وزارت ورزش و جوانان با سرپرست به پایان رسیده است و بنا بر قانون، روز شنبه آینده، این وزارت‌خانه‌ نه سرپرست خواهد داشت و نه وزیر،‌ شاید یک روز اداره وزارت‌خانه بدون مدیر، آنچنان دردسر نداشته باشد و ‌بتوان از خسارات وارده در این روز به نحوی چشم‌پوشی کرد.

sportnews بازدید : 146 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

تنها چیزی که از این هافبک تازه وارد و برزیلی استقلال منتشر شده این است که سبک بازی اش شباهت بسیار زیادی به جان واریو دارد تا حدی که می توان گفت بدل فابیو است

به گزارش خبرگزاري فوتبال پارس فوتبال دات کام و به نقل از قانون آنلاين هواداران استقلال این فصل منتظر بازگشت فابیو جان واریو به تیم شان بودند اما این هافبک برزیلی که در دوران مصدومیتش خودش را سرگرم بیزینس کرده بود،طی صحبت هایی که با مدیران باشگاه داشت،از تصمیم خود برای عدم بازگشت به جمع آبی پوشان خبر داد.از همان زمان استقلالی ها دغدغه داشتن یک هافبک طراح و بازیسار را داشتند و جدایی مجتبی جباری هم  دغدغه آنها را دو چندان کرد.

 

sportnews بازدید : 365 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

نام محسن مسلمان از  اتمام نيم فصل اول خبر يك اكثر رسانه هاي ورزشي بود. پيوستن او به پرسپوليس خيلي زمان برده و همين موضوع هواداران اين تيم را نگران كرده. در اكثر موارد اين چنيني وقتي پيوستن بازيكن به تيمي بيش از حد زمان مي برد، حاشيه ها شروع مي شود و در اكثر موارد هم انتقال انجام نمي‌گيرد.

به گزارش بانك ورزش، پروسه پرسپوليسي شدن مسلمان خيلي زمان برده و حالا خبر ازبيشتر شدن تيم‌هاي خواهان او شنيده مي‌شود. يكي از اين تيم ها، رقيب ديرينه پرسپوليس است. همان طور كه پيش از اين، در بانك ورزش نوشته بوديم، مسلمان در صفحه شخصي اش در يكي از شبكه هاي اجتماعي متني نوشت با عنوان « سلام بر آبي ها» و حالا خبر از پيشنهاد بهتر استقلال براي اين بازيكن به گوش مي‌رسد

sportnews بازدید : 151 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

 

باشگاه استقلال نامه جذب اسماعيل شريفات را براي فولادي ها فرستاده و اين بازيكن حالا با پيشنهاد رسمي آبي پوشان مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاري فوتبال پارس فوتبال دات کام و به نقل از بانک ورزش امير قلعه نويي با حسين فركي هم در اين رابطه صحبت كرده  و حسين فركي به مربي استقلال اعلام كرده هيچ مشكلي براي جدايي شريفات ندارد و همه چيز را به عهده اين بازيكن گذاشته است.

sportnews بازدید : 160 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

سيدجلال حسيني دقايقي پيش با يك خبرگزاري صحبت كرده و در اين مصاحبه غيرمستقيم به سيدمهدي رحمتي كنايه زده است.

به گزارش بانك ورزش، حسيني در اين مصاحبه گفته: حضور رحمان احمدي و دانيال داوري تكيه گاه خوبي براي خط دفاعي تيم ملي است. مدافعان م نسبت به قبل با اطمينان خاطر بيشتري در زمين بازي مي كنند و خيال شان بابت دروازه  راحت است. پيش از اين شايعات زيادي مبني بر رابطه بد سيدجلال حسيني و سيدمهدي رحمتي از زمان همبازي بودن در سپاهان شنيده مي شد ولي هيچ وقت اين مشكلات رسانه اي نشده بود.

sportnews بازدید : 159 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

یونس شاکری در خصوص پیشنهاد استقلال خوزستان به وی اظهار داشت: باور کنید من اصلا از این پیشنهاد هیچ خبری ندارم و حرفی هم با کسی در مورد این موضوع نزدم و هیچ کس هم حرفی به من نزده است.

وی افزود: بدون هیچ بازارگرمی 4 پیشنهاد خوب دارم اما هرگز نمی‌خواهم از پرسپولیس جدا شوم چون برای آینده خودم برنامه‌ریزی کرده‌ام.

news بازدید : 276 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم:سرپرست دانشگاه آزاد از دستور هاشمی‌رفسنجانی برای نجات دریاچه ارومیه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حمید میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد در جمع روسای واحدهای دانشگاه آزاد استان آذربایجان‌غربی، گفت: به دستور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت‌موسس و رئیس هیئت‌امنای دانشگاه آزاد مقرر شد این دانشگاه از تمام توان و ظرفیت‌های علمی و فنی خود برای نجات دریاچه ارومیه استفاده کند.

وی بحران دریاچه ارومیه را یک نگرانی ملی قلمداد کرد که موجب تاثر تمامی ایرانیان شده است.

سرپرست دانشگاه آزاد ضمن برشمردن تجربیات برخی کشورهای پیشرفته در فائق آمدن بر بحران کم آبی و افزایش میزان بارندگی، خاطرنشان کرد: امروزه  با بهره‌گیری از این تجربیات و به کار بستن  تکنیک‌های پیشرفته علمی میزان بارندگی در برخی مناطق دارای بحران کم آبی، افزایش یافته است.

میرزاده، نجات دریاچه ارومیه را نیازمند یک نگاه ملی دانست و گفت: دانشگاه آزاد از تمام توان و ظرفیت‌های خود برای حل این بحران در صورت تمایل مسئولان ملی و محلی  استفاده خواهد کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه تاسیس و راه‌اندازی شهرک‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های برنامه مدیریت جدید دانشگاه است، اظهار داشت: برای تبدیل علم به ثروت و ایجاد بازار کار برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه به دنبال تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم تا از یک سو مشکل اشتغال دانش‌آموختگان این دانشگاه را حل کنیم و از سوی دیگر با تقویت فرآیند تبدیل دانش به ثروت و سرمایه به رونق اقتصادی کشور کمک کنیم.

میرزاده از روسای واحدهای دانشگاه آزاد آذربایجان‌غربی خواست تا متناسب با توانانی‌های خود با مشارکت در طرح ساخت شهرک‌های دانش‌بنیان به حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان کمک کنند.

news بازدید : 176 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

 

به گزاش سرویس سیاسی جام، پایگاه اماراتی "میدل ایست آنلاین" امروز خبر داد که "دیوید کامرون" نخست‌وزیر انگلیس روز گذشته با بیان اینکه کشورهای غربی شدیدترین تحریم‌های تاریخ را علیه ایران اعمال کرده‌اند، گفت انگلیس و متحدانش سیاست فشار و مذاکره را به صورت موازی پیش برده‌اند.

کامرون که با روزنامه اماراتی "الاتحاد" مصاحبه می‌کرد، با بیان اینکه لندن نمی‌خواهد ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، گفت:« کشورهای غربی سیاستی دوگانه مبتنی بر فشار از طریق اعمال سخت‌ترین تحریم‌های بین‌المللی و مذاکره در صورت آمادگی ایران برای تعامل جدی را پیش گرفته‌اند».

ایران و گروه 1+5 هفته گذشته تازه‌ترین دور مذاکرات هسته‌ای را در ژنو برگزار کردند. انگلیس به همراه 4 عضو دیگر شورای امنیت و آلمان، اعضای گروه مذاکره‌کننده با ایران هستند. "ویلیام هیگ" وزیر خارجه انگلیس بعد از پایان دور تازه مذاکرات نسبت به حصول توافق در هفته‌های آتی، ابراز امیدواری کرده است

news بازدید : 178 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کشته شدن یک جوان در روز عاشورای حسینی در مسجدسلیمان نامه‌ای به دادستان این شهر نوشتم تا پیگیر مسئله باشد.

اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف نسبت به کشته شدن یکی از اهالی مسجد سلیمان در روز عاشورای حسینی گفت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی یکی از مردم این شهرستان کشته شد.

وی اضافه کرد: در روز عاشورای حسینی در هنگام بلند کردن علم، این وسیله با سیم‌های برق شهری برخورد کرد که به همین دلیل یک جوان کشته و جوان دیگر به کما رفت.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی این اقدام را به دلیل کم توجهی مسئولان شهرستان و هیئت عزداری به مسائل ایمنی عنوان کرد و گفت: متأسفانه این حادثه موجب رنجش خاطر مردم شهرستان شد.

news بازدید : 176 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

یاست پالیسی میک با انتشار گزارشی به فعالیت‌ها و آنچه رئیس جمهوری آمریکا، صدر اعظم آلمان، رهبر کره شمالی، رئیس جمهوری ایران، رئیس جمهوری روسیه، نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهوری سوریه در سن 20 سالگی به آن مشغول بودند پرداخته شده است.

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا

اوباما پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه کلمبیا در سال 1983 در رشته علوم سیاسی، به شیکاگو رفت و آنچنان که گفته می‌شود به موسسه‌های خیریه برای کمک به افراد کم‌درآمد پیوست. او پیش از آنکه در سال 1988 به دانشکده حقوق هاروارد برود، کمی به خودش توجه کرد و ضمن انجام چند سفر، به دیدار خانواده‌اش در کنیا رفت.وی همچنین پیش از آنکه برای اتمام درسش به دانشگاه کلمبیا در نیویورک برود، دو سال را در دانشکده اکسیدنتال سپری کرد.

بر اساس برخی گزارش‌ها، اوباما در آن زمان الکل و ماری‌جوانا مصرف می‌کرده است.

news بازدید : 164 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

در حال حاضر دولتمردان و قانونگذاران آمریکایی در دو جبهه به ظاهر مقابل هم فعالیت می کنند. آن ها از یک طرف وعده مذاکره و توافق می دهند و از سویی دیگر بر ادامه تحریم ها و حتی گزینه نظامی تأکید می کنند.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، در حالی که از ایالات متحده صداهای متضاد فراوانی درباره نحوه مذاکره با ایران به گوش می رسد، رسانه های غربی از قول "یک مقام ارشد دولت آمریکا که نخواست نامش فاش شود" نوشته اند آمریکا به رسیده توافق با ایران در ژنو امیدوار است.

  وب سایت بی بی سی(bbc persian) نوشته است:

  یک مقام ارشد در دولت آمریکا درباره رسیدن به یک توافق هسته‌ای با ایران در دور بعدی مذاکرات ابراز امیدواری کرده است. با وجود ادامه تلاش‌ها در کنگره برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران، برخی از سناتورهای صاحب‌نفوذ آمریکایی با آن مخالفت کرده‌اند.

 

news بازدید : 201 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز؛

چهار جوان درمسجدسلیمان حین جابجایی علم عزا داری امام حسین ، براثربرخورد با سیم های انتقال برق شهری دچاربرق گرفتگی شدند که تاکنون سه تن از آنان جان باخته و نفرچهارم دربیمارستان درکمابسرمی برد.

این حادثه درحین عزا داری تاسوعای حسینی درمنطقه کلگه کاروانسرای مسجد سلیمان و درهیات عزا داری مسجد صاحب الزمان این منطقه اتفاق افتاد و همه فوت شدگان جوان بودند .

  گزارش ها حاکی است که امروز درآیین عاشورای حسینی نیز یک جوان درمنطقه چهاربیشه مسجد سلیمان نیز بدلیل اصابت علم عزاداری باسیم برق دچارسانحه شد که برای ادامه مداوای سوختگی اش به بیمارستان های اهواز انتقال یافته است .

  این دومین باری است که درهیات عزاداری مسجد صاحب الزمان مسجد سلیمان چنین اتفاقی رخ می دهد . حدود 6 سال پیش نیز جوانی به نام حبیب جلیلی نیز براثربرخورد علم با سیم های خطوط انتقال برق شهری دچاربرق گرفتگی شد و فوت کرد.

  ایرنا نوشت: اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان درمجلس شورای اسلامی درگفت وگو با ایرنا ازاین حادثه دلخراش ابراز تاسف کرد و گفت : هیات های عزاداری دراجرای برنامه های مذهبی خود به گونه ای عمل کنند که باعث رنجش خاطر مردم نشوند .

  وی بررعایت مراتب ایمنی درانجام مراسم های مذهبی توسط هیات ها تاکید کرد و گفت : دستگاههای متولی مساجد و هیات های هذهبی بر رعایت موارد ایمنی ازسوی جوانان درانجام مراسم ها نظارت کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم .

sportnews بازدید : 170 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

گرچه موضع کشور فرانسه در مذاکرات ژنو موجب مخدوش شدن چهره شرکت‌های فرانسوی در ایران شده است اما کارشناسان معتقدند خودروسازان فرانسوی از بازار ایران چشم‌پوشی نخواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، اقدام وزیر خارجه فرانسه در بی ثمر گذاشتن مذاکرات ژنو موجب شد تا برخی فعالان سیاسی داخلی خواهان تحریم شرکت‌های فرانسوی در ایران شوند.

از آن سو نیز اقدام فرانسه موجب شد تحلیل‌هایی مبنی بر کمرنگ شدن زمینه بازگشت شرکت‌های فرانسوی به‌ویژه خودروسازان این کشور به ایران مطرح شود.

با این حال کارشناسان معتقدند که دو خودروساز فرانسوی (پژو و رنو) با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و پتانسیل‌های موجود به هیچ وجه از این بازار صرف نظر نخواهند کرد.

به گفته کارشناسان، منافع اقتصادی مشترک شرکت‌های ایرانی و فرانسوی را به هم پیوند داده و برخی اقدامات سیاسی نمی‌تواند به طور دائم باعث قطع شدن این پیوندها شود.

sportnews بازدید : 171 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)
تعیین نرخ سود اوراق متناسب با سررسید

یک کارشناس اقتصادی سپردن سازوکار و تعیین نرخ سود اوراق مشارکت به رئیس کل بانک مرکزی را اولین گام در جهت استقلال بانک مرکزی دانست و گفت: سود می‌تواند متناسب با افزایش مدت سررسید به صورت سه ماهه، ماهه، یک ساله و ... افزایش یابد.

ابوالقاسم حکیمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه در گذشته خط مشی‌ها و سیاست‌ها از بیرون مجموعه بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار اتخاذ می‌شد، اظهارداشت: در سال‌های گذشته به دلیل عدم استقلال مناسب بانک مرکزی قدرت خرید پول به طور مدارم کاهش یافته و این اقدام بانک مرکزی اولین گام برای افزایش استقلال است.

sportnews بازدید : 163 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

شرکت موتورولا اعلام کرد گوشی هوشمند Moto G برای کشور آمریکا به صورت قفل نشده و با حافظه داخلی ۸ گیگابایتی ۱۷۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و مدل ۱۶ گیگابایتی آن هم ۱۹۹ دلار قیمت دارد.


شرکت موتورولا گوشی هوشمند کاملی را روانه بازار کرده است که ضمن داشتن همه قابلیت‌های مورد نیاز کاربران با یک‌سوم قیمت گوشی‌های هوشمند پیشرفته در بازار فروخته می‌شود.

به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، این شرکت در وبلاگ رسمی خود توضیح داده است که گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی 4.5 اینچی دارد و به پردازنده چهار هسته‌ای Qualcomm مجهز شده است.

روی این گوشی هوشمند نسخه 4.3 سیستم‌عامل اندروید نصب شده است و به گفته موتورولا، کاربران از ابتدای سال 2014 میلادی به صورت رایگان می‌توانند Android 4.4 KitKat را روی آن نصب کنند.

sportnews بازدید : 175 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

یک کارشناس مسکن معتقد است: توقف طرح مسکن مهر نقش و تاثیری در افزایش یا کاهش قیمت مسکن ندارد و دوباره سرمایه‌گذاری‌ها به سمت بازار مسکن برمی‌گردد.

 

بیت‌الله ستاریان در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) پیش‌بینی کرد: امسال تغییر چندانی در بازار مسکن نداریم و بازار تا پایان سال به همین روال نیمه رکود خواهد بود.

 

وی افزود: شاید پیش از سال جدید تغییرات اندکی در خرید و فروش‌ها ایجاد شود اما به منزله افزایش ناگهانی قیمت نیست و افزایش و کاهش‌های قیمت مسکن پیش از سال جدید طبیعی است.

sportnews بازدید : 153 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

کازاری دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا در سن 91 سالگی در گذشت.

به نقل از پایگاه خبری گاتزتادلوسپرت، بپی کازاری دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال آتالانتا در سن 91 سالگی درگذشت.

به نوشته رسانه های خبری وی به دلیل بیماری چند روزی در بیمارستان بستری بود و به ناگهان حالش وخیم شده و جانش را از دست داد.

این بازیکن در المپیک 1948 حضور داشته و توانسته در رقابت‌های جام جهانی 1950 برزیل هم در پیراهن تیم ملی فوتبال کشورش حاضر شود.

sportnews بازدید : 179 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از پایان تمرین زیر سِرُم رفت.

به گزارش خبرگزاري فوتبال پارس فوتبال دات کام و به نقل از افکارنيوز مهرداد اولادی مهاجم جدید استقلال پس از پایان تمرین امروز این تیم احساس دل درد و حالت تهوع پیدا کرد و به همین دلیل بلافاصله زیر سِرُم رفت. البته این بازیکن مشکل خاصی ندارد و از فردا می‌تواند در تمرینات شرکت کند.

اولادی به تازگی از نفت تهران به استقلال پیوسته است.

sportnews بازدید : 138 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درمورد درخواست استقلال برای جذب ایمان مبعلی گفت: شروطمان را در نامه‌ای برای صدور رضایت‌نامه ایمان مبعلی نوشتیم که هنوز پاسخ جدیدی به ما داده نشده است.

علی پورکیانی در مورد  پیشنهاد استقلال برای جذب ایمان مبعلی گفت: استقلال طی نامه ای درخواست خود را برای باشگاه ما ارسال کرد که ما نیز شروطمان را برای این انتقال در نامه ای اعلام کردیم. ‌استقلال جواب تازه ای برای نامه ما ارسال نکرده است.

sportnews بازدید : 181 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

 

مخالفت دوباره دایی با جدایی سیدصالحی

خبرگزاری تسنیم: علی دایی بار دیگر با جدایی سیدمهدی سیدصالحی که گفته می‌شود چند پیشنهاد دارد، مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مذاکرات مسئولان باشگاه پرسپولیس با رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال نفت تهران مثبت بوده و احتمال قرمزپوش شدن این بازیکن زیاد است.

علی دایی برای تقویت خط حمله خود چند گزینه از جمله رضا نوروزی را مد نظر دارد و در این بین باشگاه نفت هم چشم به چند بازیکن پرسپولیس دارد. نفتی‌ها روی غلامرضا رضایی، محمد خانزاده، رضا محمدی و هادی نوروزی نظر دارند و قرار است در این خصوص یحیی گل‌محمدی نظر نهایی را بدهد. نفتی‌ها با توجه به جدایی قطعی سوشا مکانی از این تیم رضا محمدی دروازه‌بان پرسپولیس را می‌خواهند.

sportnews بازدید : 152 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

پیج منتسب به محسن مسلمان در یکی از شبکه های اجتماعی در روزهای گذشته متنی با عنوان « سلام بر آبی ها» روی صفحه خود قرار داده بود.

به گزارش بانک ورزش،  شنیده شده فتح الله زاده پیشنهاد معاوضه قاضی و محسن مسلمان را به سعید آذری داده و این موضوع موجب شده مسلمان در روزهای اخیر برای پیوستن به پرسپولیس دچار شک و شبهه شود. سعید آذری قول مسلمان را به رویانیان داده و به احتمال 70 درصد این بازیکن طی روزهای شنبه تا یکشنبه پرسپولیسی می شود اما این را هم نباید نادیده گرفت که در این فوتبال  احتمال وقوع هر اتفاقی هست.

sportnews بازدید : 143 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

تیم بایرن مونیخ آلمان دو بار به ایران سفر کرده است و یک شکست سنگین 6 گله نیز در کارنامه بایرنی ها در تهران ثبت شده است.

تیم بایرن مونیخ قهرمان بوندس لیگای آلمان در تیر ماه 1351 به دعوت باشگاه پاس به تهران آمد و دو بازی دوستانه با تیم پاس و تیم منتخب تهران انجام داد.
بایرنی ها بلافاصله پس از قهرمانی در بوندس لیگا و با ستارگانی نظیر سپ مایر، گرد مولر و بکن باوئر سوار هواپیما شده و راهی تهران شدند. این تیم در بازی اول 6-3 مغلوب تیم ملی شد که 3 گل آن را محمد صادقی به ثمر رساند. بهزادی، ایرانپاک و مظلومی هم گل های دیگر تیم ملی را زدند.
دیدار با منتخب تهران که در واقع تیم ملی ایران بود، روز 9 تیر برگزار شد و بایرن با حضور همه ستارگانش 6-3 شکست خورد.

sportnews بازدید : 144 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)
یوهان کرویف اسطوره تیم ملی هلند بین زلاتان ایبراهیموویچ و کریس رونالدو ترجیح می دهد ستاره پرتغالی به جام جهاین صعود کند و در برزیل حاضر باشد.
به گزارش مهر، کرویف غیبت یکی از این دو ستاره در جام جهانی برزیل را باعث تاسف می‌داند اما او هم ترجیح می‌دهد رونالدو با تیم ملی پرتغال در این رقابتها حاضر باشد.
کرویف در گفتگو با خبرنگاران گفت: باعث تاسف است که یکی از این دو ستاره در جام جهانی غایب خواهند بود. شرایط بسیار سختی است. برای من برتری زیادی بین دو وجود ندارد اما اگر مجبور بودم یکی را انتخاب کنم، ترجیح می‌دادم رونالدو را در جام جهانی ببینم. این ترجیح هم جنبه سیاسی دارد چرا که من در کشور اسپانیا زندگی می کنم.
sportnews بازدید : 149 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برد تایلند گفت: هرچند پیروزی سه بر صفر نشان از یک بازی راحت دارد اما تایلند حریف سختی برای ما بود.

به گزارش پارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، کی روش در پایان دیدار ایران و تایلند در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم که یک بازی خوب را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول و بعد از به ثمر رساندن دو گل بازی را کنترل کردیم و بعد از پایان 45 دقیقه اول تقریبا کار به اتمام رسیده بود. همانطور که میدانید سه‌شنبه بازی دیگری را در بیروت و مقابل تیم ملی لبنان داریم و برای رسیدن به لبنان سفر طولانی را در پیش خواهیم داشت؛ به همین خاطراز بازیکنان خواستیم در نیمه دوم بازی را کنترل کنند و در نتیجه انرژی نیمه اول را به خرج ندادیم.

sportnews بازدید : 209 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (0)

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، نسل دوم همزاد الماس پیشانی لوگان، به تازگی روی خط تولید رنو قرار گرفته و از اوایل آذرماه راهی مراکز فروش رنو در برزیل خواهد شد. لوگانِ رنو در نسل جدید نیز اندک تفاوت‌های ظاهری با لوگانِ داچیا دارد که مشخص‌ترینِ آنها، جلوپنجره الماس‌نشان رنو است و طرح تهاجمی‌تر و کشیده‌تر ورودی هوای سپر جلو. درضمن، چراغ‌های جلو نیز به لطف باریکه پلاستیکی اتصال یافته به قاب زیرین جلوپنجره، بزرگ‌تر از چراغ‌های لوگانِ داچیا احساس می‌شوند. در نمای عقب اما این تفاوت‌ها چندان محسوس نیستند و به تجدیدنظر در گرافیک چراغ‌های عقب محدود شده‌اند. تفاوت کابین لوگان‌های نسلِ2 داچیا و رنو نیز محدود است به چیدمان مدرن‌تر کنترل‌های سیستم تهویه در لوگانِ رنو و همچنین، فرم چهارضلعی دریچه‌های مرکزی سیستم تهویه به‌جای دریچه‌های گرد لوگانِ داچیا.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    حمایت از ما

    ضمن عرض خوشامدگویی از شما دوست عزیز تقاضامندیم با کلیک روی تبلیغات از ما حمایت کنید.باتشکر

    تماس با ما

    jonbesh1404@yahoo.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1445
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 568
  • بازدید ماه : 1,564
  • بازدید سال : 13,342
  • بازدید کلی : 999,291