loading...
بزرگترین تشکل دانشجویی ایران جنبش 1404
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
وقتی دوشاخه عاشق پریز شود! 2 193 vahidabbasi
بازم اووووومدم 0 62 maktab110
خواص کنجد و مصرف آن برای ویتامین 0 52 bmtips
رنگ سال 2021 چه رنگی است 0 47 bmtips
تبلیغات اضافی در مرورگر 2 189 shiva13
چرا مطلب کمه؟ 7 240 shiva13
آخرین بازدید 6 213 shiva13
تشکر ویژه porya733از مدیران ومسئولین 2 441 maktab110
رزمنده ایرانی و امریکایی 63 1741 maktab110
قالب رمانتیک 0 170 fmf66642
روش تهیه‌ی سوپ جو و معرفی انواع آن 1 563 fmf66642
احادیث امام موسی کاظم(ع) 5 548 fmf66642
یه چیزایی میگم حتما بخونید ولی نشنیده بگیرید/خیلی دوست دارم... 27 752 fmf66642
تصاویر کودکان 66 1820 fmf66642
احادیث امام زین العابدین(ع) 7 536 fmf66642
باز کردن سایت 2 261 sina4711
داستان کوتاه و زیبای دریای دزد و قاتل! 1 159 shiva13
داستان کوتاه جالب و آموزنده راهی آسان تر!! 2 155 shiva13
ولادت حضرت فاطمه 0 170 fmf66642
داستان زیبای مرد کور 1 143 fmf66642
..... 2 171 fmf66642
اس ام اس چهارشنبه سوری (2) 1 228 fmf66642
نور عشق (فریدون مشیری) 0 122 asma
داستان آموزنده دزد باورها 0 165 asma
توهم يك مرد (طنز) 0 158 asma
sportnews بازدید : 180 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (1)

با پیشنهاد کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران و تایید استاندار مدارس مقطع دبستان و مهدهای کودک فردا به دلیل آلودگی هوای تهران تعطیل است.

کارگروه کمیته آلودگی هوای تهران دقایقی قبل با حضور تمامی اعضا و غیبت معاون استاندار آغاز شد.

در این جلسه اعضای کارگروه گزارشی از وضعیت آلودگی هوا و مشکلات تنفسی شهروندان ارائه کردند.

در این جلسه یوسف رشیدی از مدیران شهرداری تهران پیشنهاد تعطیلی مدارس را ارائه کرد و گفت: در قانون شرایط اضطرار در آلودگی هوا آمده است که باید مدارس ابتدایی تا متوسطه تعطیل شود.

sportnews بازدید : 174 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

اولین جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در خصوص بررسی لایحه بودجه سال 1393 کل کشور به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اولین جلسه فوق العاده هیئت دولت برای بررسی لایحه بودجه سال 1393 کل کشور به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از تبصره‌ها و مواد آن پس از بحث و بررسی از تصویب دولت گذشت و ادامه بررسی لایحه به جلسات آتی دولت موکول شد.

sportnews بازدید : 188 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)
رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به نرخ باروری 1.8 درصدی در کشور، گفت: اگر این روند ادامه یابد در 20 سال آینده جمعیت کشور به 90 میلیون نفر و نرخ رشد جمعیت به صفر می رسد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، عادل آذر امروز درحاشیه همایش بررسی نتایج سرشماری عمومی نفوس ومسکن اظهارداشت: در بدبینانه ترین حالت، اگر نرخ باروری به یک و سه دهم درصد برسد در ده سال آینده نرخ رشد کشور صفر می شود. وی تصریح کرد: البته با سیاستگذاری‌ها و جهت گیریهای مثبت تلاش می کنیم نرخ باروری به زیر یک و هشت دهم درصد کاهش نیابد و به یاری خدا نرخ صفر درصدی رشد جمعیت را تجربه نخواهیم کرد.عادل آذر با اشاره به سرشماری عمومی نفوس ومسکن درسال 90 و اشکار شدن برخی زوایای پنهان ترکیب جمعیتی، گفت: نرخ رشد جمعیتی کشور از سال 85 تا 90 از یک وشش دهم درصد به یک و سه دهم درصد رسیده که یک هشدار جدی است.رئیس مرکز آمار ایران گفت: بعد خانوار شهری  از چهارو دو دهم نفر به سه ونیم نفر درهرخانوار و درروستاها از چهار و هفت دهم نفر به سه و شش دهم نفر رسیده که نشانگر کاهش شدید است.
sportnews بازدید : 171 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

مشاور وزیر راه در امور معماری و شهرسازی از طرح تسهیلات مسکن نامحدود در مسکن حمایتی حتی تا سقف 300 میلیون تومان خبر داد وگفت:زمین رایگان 99 ساله در مسکن اجتماعی منتفی است و دوره پرداخت 2 برابر تسهیلات در صندوق پس انداز از 6 ماه کمتر می شود.

سید رضا هاشمی با اشاره به انتقاداتی که به مسکن مهر در خصوص  تامین مالی و ساختار شهرسازی و معماری واحدهای آن مطرح است، گفت: در حال حاضر کمتر از یک میلیون واحد مسکن مهر تقریبا آماده تحویل است و 1.2 میلیون واحد باقیمانده است. بخش زیادی از واحدهای آماده تحویل هم زیرساخت‌های لازم از جمله خدمات روبنایی مانند مدرسه، مسجد، کلانتری و... را ندارند.

وی با رد اینکه مشاوره هایش به آخوندی نقش زیادی در لغو شدن طرح مسکن مهر داشته است، گفت: اما خب تا حدودی با یکدیگر هم‌نظر بودیم.

sportnews بازدید : 148 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

مصطفی روناسیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به توافق ژنو 3 و اظهارات اخیر برخی مقامات اروپایی مبنی بر کاهش تحریم صنایع خودروسازی، به طور قطع در ماه های آینده شاهد افزایش تولید و کاهش قیمت خودرو خواهیم بود.

وی با بیان اینکه، صنعت خودروسازی نقش بالایی در اشتغالزایی و افزایش تولید کارخانه های فعال دارد، افزود: با رفع تحریم در درجه نخست مراودات به حال طبیعی باز می گردد و طبیعی است که این فرایند به نفع تولید کنندگان خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع اتاق ایران، این موضوع را نیز گفت که واردات قطعات جدید در فضای غیر تحریمی حداقل چهار تا پنج ماه طول می کشد و به دنبال آن باید شاهد کاهش قیمت خودرو بود، هر چند که از نظر او به دلیل انحصاری بودن حوزه خودروسازی وضعیت قیمت خودرو بستگی به نظر دولت دارد.

sportnews بازدید : 176 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

با توجه به رکود بازار مسکن و کاهش قیمتها در بازار ارز قیمتها روند کاهشی را در پی گرفته‌اند.

یکی از مشاوران املاک با بیان اینکه قیمتهای واحد مسکونی از اردیبهشت ماه با روند کاهشی قیمتها روبه‌رو شده‌اند، افزود: خرید و فروش در بازار مسکن با رکود روبه‌رو شده و بهترین فرصت برای خرید مسکن ایجاد شده است.

این مشاور املاک با اشاره به اینکه قیمت مصالح ساختمانی هیچ کاهش قیمت نداشته است، افزود: دستمزد کارگران و قیمت آهن‌آلات و سیمان که جزو اصلی‌ترین مصالح ساختن به شمار می‌رود تاکنون هیچ کاهش قیمتی نداشته است.

sportnews بازدید : 166 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

در جلسه امروز کاهش آلودگی هوا که در استانداری تهران در حال برگزاری است، پیشنهادهای مختلفی از سوی اعضا مطرح شده است که مسئولان حاضر در این جلسه در حال بررسی روی این پیشنهادات هستند.

پیشنهادات مطرح‌شده به‌شرح ذیل است:
قدس آنلاین، تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی از مهدکودک تا دبیرستان در تمام سطح استان تهران غیر از فیروزکوه و دماوند، استقرار پایگاه‌های اورژانس و هلال‌احمر در نقاط از پیش تعیین شده و ممنوعیت فروش آرم‌های طرح ترافیک روزانه و هفتگی، تعطیلی ادارات، مسابقات ورزشی از جمله مسابقه پرسپولیس و میلان.

sportnews بازدید : 159 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

پسر حمید بابازاده شاگرد داریوش یزدانی در تیم لس آنجلس بلوز آمریکا خواهد شد.

ارشیا بابازازده پسر حمید بابازاده مربی گلرهای استقلال ماه گذشته راهی آمریکا شد تا به فوتبالش در این کشور ادامه دهد.ارشیا که عضو تیم جوانان استقلال بود مدتی را در این تیم بازی کرد ولی ظاهرا قرار است در تیم لس آنجلس بلوز که سرمربیگری آن بر عهده داریوش یزدانی است عضو شود.

نامه، جالب اینجا است که محمد محمدی دروازه بان اسبق استقلال و پرسپولیس هم در تیم لس آنجلس بلوز آمریکا حضور دارد.

sportnews بازدید : 330 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

حمید زینی‌زاده روی خط برنامه ورزشی شبکه سهند آمد و چند خبر خوش را به هواداران تراکتورسازی داد.

او گفت علی کریمی قطعا به بازی روز جمعه با پرسپولیس خواهد رسید و برنامه‌ای برای شرکت در مسابقه سرخپوشان با میلان ندارد.

مدیرعامل تراکتورسازی همچنین با اشاره به پیوستن محمد حسینی به گسترش فولاد مدعی شد هیچ بازیکن دیگری از جمع شاگردان جلالی جدا نخواهد شد.

زینی‌زاده همچنین در پاسخ به سوال مجری برنامه در مورد دغدغه هواداران تراکتورسازی پیرامون پایان فصل نقل و انتقالات گفت: «جای نگرانی نیست. ما روز دوشنبه با دو بازیکن داخلی قرارداد خواهیم بست و دو بازیکن خارجی هم در راه تراکتور هستند.»

sportnews بازدید : 254 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

فرهاد مجیدی در آغوش امیر قلعه‌نویی از فوتبال خداحافظی کرد، اما کمتر کسی می‌تواند تردید داشته باشد که رابطه این دو نفر با هم تقریبا هیچ زمانی، حتی حالا رو به راه نبوده است. مصاحبه‌های این سالیان طرفین مملو از نیش و کنایه به هم بوده و حالا به نظر می‌رسد دست‌کم سرمربی استقلال علاقه‌ای به ترک این رویه ندارد. قلعه‌نویی در تازه‌ترین اظهاراتش که به تمجید از پژمان منتظری اختصاص داشت، کنایه‌ای زد که به احتمال فراوان متوجه فرهاد مجیدی است: «منتظری جزو اسطوره‌های استقلال است. او از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن برتری است. او قراردادها و پیشنهادهای بزرگی داشته که به خاطر استقلال و مردم آنها را رد کرده است. از مردم توقع دارم این مسایل را تشخیص بدهند و اسطوره واقعی را بشناسند.»

sportnews بازدید : 169 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

باشگاه استقلال با هافبک برزیلی برای نیم فصل دوم لیگ برتر قرارداد داخلی بست.




به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال برای تقویت تیم خود در نیم فصل دوم با یک هافبک برزیلی قرارداد داخلی بست.

به گفته مدیرعامل استقلال قرارداد این بازیکن زمانی که زمان نقل و انتقالات بازیکنان خارجی فرا برسد ثبت رسمی می شود و او می تواند تا چند هفته دیگر با فرا رسیدن زمان نقل و انتقال بازیکنان خارجی برای استقلال به میدان برود.

نقل  و انتقال بازیکنان خارجی در ژانویه برابر با دی ماه است.

sportnews بازدید : 164 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

علی دایی پس از پیوستن بازیکنان ملی‌پوش به تیمش می‌داند که روز بسیار سختی را مقابل تراکتور‌سازی در تبریز دارد اما مصمم است که تیمش به سه امتیاز بازی برسد. دایی در گفت و گو با فارس صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید:وضعیت پرسپولیس را در آستانه بازی با تراکتور‌سازی چگونه ارزیابی می‌کنید؟

خدا را شکر همه چیز طبق برنامه و خوب است و بچه‌های ملی‌پوش ما نیز با روحیه خوبی به تیم اضافه شدند. خوشبختانه تا اینجا همه چیز خوب است و تمرینات خودمان را رو به جلو می‌بریم.

یعنی هیچ مشکلی ندارید؟

sportnews بازدید : 185 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

جواد نکونام هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران و سرگروه تیم ملی که در بین سه نامزد نهایی دریافت کننده توپ طلایی بود امروز موفق به این مهم نشد و در کسب این جایزه ناکام ماند.

به گزارش ایرنا؛ نکونام که به همراه ژنگ ژی، کاپیتان گوانگژو اورگراند (چین) وها دائه سونگ (اف سی سئول کره جنوبی) ازسوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا برگزیده شده بود درمصاحبه ای قبل از عزیمتش به مالزی به گونه ای از نامزدی اش صبحت کرده که انگار این جایزه را قراراست به او بدهند.

البته لیاقت نکونام برای دریافت این جایزه از رقبای کره ای و چینی اش نه تنها کمتر نبود بلکه بیشتر هم بود اما با توجه به جایگاه فوتبال ایران در آسیا و توانایی های فردی نکونام این بازیکن نباید اینقدر خود را ذوق زده نشان می داد.

sportnews بازدید : 167 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
 خاموشی این موضوع را نیز گفت که حل مسائل هسته ای ایران علاوه براینکه به مرور مراودات ایران با بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی آمریکا را تحت الشعاع خود قرار می دهد گفت : امیدواریم که این روند رو به توسعه باشد. وی تاکید کرد: طبیعی است که اگر شرایط اعتماد سازی از سوی دو طرف به خوبی به پیش رود ، در توسعه مناسبات با آمریکا نیز مشکلات مان حل خواهد شد .
:رییس اسبق اتاق بازرگانی ایران از آزاد سازی حدود هشت میلیارددلار دارایی های بلوکه شده ایران توسط آمریکا در صبح امروز ( یکشنبه ) خبرداد.
علینقی خاموشی در گفت وگو با ایرنا عنوان کرد: توافق بامداد امروز ایران و کشورهای 1+5 آغازی برای باز شدن راه های ارتباطی اقتصاد ایران با جهان است .
sportnews بازدید : 160 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

ه گزارش نامه نیوز، فرهاد ظریف لیبروی توانمند تیم ملی والیبال پیش از مسابقات جام بین قاره ای از خداحافظی خود خبر داد.

ولاسکو و دیگر ملی پوشان اعلام کردند وی را از این تصمیم منصرف خواهند کرد اما وی پس از بازی با ژاپن چهارگوشه سالن را بوسید و برای همیشه از تیم ملی کناره گیری کرد.

تیم ملی در سالهای اخیر به یکی از قدرت های والیبال دنیا تبدیل شده و فرهاد ظریف نقش زیادی در این موفقیت ایفا کرد.

شاگردان ولاسکو در پایان مسابقات جام بین قاره ای بالاتر از ژاپن و آمریکا در رده چهارم قرار گرفتند.

sportnews بازدید : 364 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

ه گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، قرار است فوتبالیستی از کشور قهوه به ایران بیاید و مشکلات استقلال در خط هافبک را در غیاب جباری برطرف کند. در مورد این بازیکن اطلاعات چندانی در دست نیست جز ملیتش و اینکه در یکی از لیگ‌های کشور برزیل بازی می‌کند.

در مورد توانایی‌های این برزیلی هم تعریف و تمجیدهای زیادی شنیده می‌شود. خبر می‌رسید او در تعطیلات نیم‌فصل به ایران می‌آید و استقلالی می‌شود اما در عمل خبری نشد. حالا اما و اگرهایی در مسیر این انتقال قرار گرفته که برخلاف خوشبینی مدیران باشگاه استقلال شاید مانع آبی‌پوش شدن مرد برزیلی شود.

مشکلات مالی باشگاه استقلال و در کل فوتبال ایران به گوش بازیکن موردنظر آبی‌ها رسیده است که با توجه به سابقه‌ای که برزیلی‌ها در فوتبال ایران از جمله همین استقلال دارند، چندان هم تعجب‌آور نیست.

sportnews بازدید : 334 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

چند ساعت قبل از بازی تیم ملی ایران و لبنان ترکیب تیم ملی برای این بازی از طریق یکی از سایت ها منتشر شد. این در حالی بود که تلاش عادل در برنامه 90 شب قبل‌اش برای کشیدن ترکیب از زیر زبان کی‌روش فایده‌ای نداشت.

یکی از بازیکنان تیم ملی این ترکیب را زودتر از موعد در اختیار این سایت قرار داده بود که کی روش وقتی بعد از بازی از این موضوع مطلع شده بود به شدت عصبانی شده و در پی پیدا کردن بازیکنی بود که لیست تیم ملی را لو داده.

در نهایت پیگیری‌های کی روش او را به اسم بازیکنی رساند که اولین گل ملی اش را هم در بازی با لبنان و شاید آخرین بازی ملی اش به ثمر رساند.

sportnews بازدید : 157 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

دیروز خبری منتشر شد در مورد مصدومیت علی کریمی و اینکه احتمالا او به بازی حساس تراکتورسازی و پرسپولیس نمی رسد.

علی دایی معتقد است این مصدومیت واقعی نیست و کریمی می خواهد پرسپولیسی ها را غافلگیر کند.

هر چند پزشک تراکتورسازی هم این موضوع را تایید نکرده که مصدومیت کریمی جدی است و او به بازی مقابل پرسپولیس نمی رسد.

دایی می گوید کریمی پیش از این هم از این کارها کرده و مطمئنا در بازی مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

حالا باید صبر کرد و دید واقعا مصدومیت کریمی جدی است یا به قول دایی او دارد کادر فنی تیم حریف را سیاه می کند.

sportnews بازدید : 184 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

محمد رویانیان با حضور در برنامه میدان شبکه ورزش سیما در خصوص حضور تیم پیشکسوتان میلان ایتالیا در ایران و انجام بازی تدارکاتی با پرسپولیس گفت: در سفری که ما به میلان داشتیم با گالیانی مذاکراتی انجام دادیم در آن سفر ما 2 هدف بزرگ داشتیم اول اینکه بتوانیم در قسمت آکادمی کارهای مشترکی با میلان انجام دهیم و انتقال تجربه، دانش و بازیکن داشته باشیم و سپس یک بازی تدارکاتی پیشکسوتان 2 تیم.

وی ادامه داد: می‌خواهم یک خاطره بگویم بعد از 45 دقیقه مذاکره من با گالیانی استیلی گفت می‌دانی با چه کسی صحبت کردی و من گفتم خیر.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: با یک برنامه حساب شده می‌خواستیم با میلان، بایرمونیخ و منچستر یونایتد که 3 تیم قرمزپوش هستند همکاری داشته باشیم. حتی با فرگوسن هم قرار ملاقات گذاشتیم که نتوانستیم با وی ملاقات کنیم

sportnews بازدید : 161 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

فارس، فریدون زندی بازیکن اسبق استقلال که دوران نقاهت خود را سپری می کند ظهر فردا به اردوی استقلالی‌ها در هتل اوین خواهد رفت تا دیداری با مربیان و بازیکنان استقلال داشته باشد. گفتنی است زندی دوشنبه ظهر ایران را به مقصد دبی ترک خواهد کرد.خبر دیگر از استقلال اینکه کادر پزشکی، بازیکنان و مربیان استقلال در هتل اوین جشن تولدی برای دکتر نوروزی معاونت پزشکی و علوم ورزشی استقلال برگزار کردند. دکتر نوروزی امروز وارد 43 سالگی خود شد.

sportnews بازدید : 230 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام بازیکنان تیم ملی، چند بازیکن خوب جایگزین دارند بجز سعید معروف.

امیرحیدری در مورد عملکرد ایران در مسابقات جام بزرگ قهرمانان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: عملکرد ایران در ژاپن عالی بود و به هیچ عنوان انتقادی بر آن وارد نیست. بازیکنان ایران با همه توان در این مسابقات ظاهر شدند و من خوشحالم که بازیکنان زیادی در حد تیم ملی داریم و راه هم برای جوانان باز شده است. تیم ملی در این جام، نتایج غیر قابل تصوری گرفت. این باعث غرور شخصی مثل من است که والیبال توسط نسل‌های بعدی ما به این خوبی دنبال می‌شود.

news بازدید : 165 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

شبکه سی ان ان: توافقات بد، نامی که اسرائیل روی توافقات ژنو گذاشت.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، شبکه سی ان ان در خبر فوری اعلام کرد که اسرائیل این توافقات حاصله بین ایران و غرب را که به مدت 6 ماه هم اعتبار دارد را توافق بدی برشمرد.

شبکه سی ان ان در ادامه افزود: نگرانی مقامات اسرائیلی از این است که ایران در این توافق می تواند غنی سازی خود را اما با غلظت کم ادامه دهد. و اسرائیل نام توافقات بد را روی توافقات ژنو گذاشت.

 

تحلیل گر شبکه سی ان ان از اسرائیل افزود: اسرائیل همچنان به فشار های خود به ایران ادامه می دهد و همچنان در مورد برنامه هسته ای ایران نگران است. مقامات اسرائیل در ادامه افزودند که آنها همچنان با قدرت های جهان همکاری می کنند تا از بمب اتم ایران جلوگیری کنند و به نوعی مقامات اسرائیل از این توافق خوشحال نیستند.

sportnews بازدید : 160 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

محمد رویانیان می‌گوید پرسپولیس دو بازیکن مورد نظر دایی را در نقل‌وانتقالات نیم فصل جذب کرده و به احتمال فراوان دیگر بازیکنی به این تیم اضافه نخواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در فصل نقل‌وانتقالات اظهار کرد: بر اساس نظر دایی یک هافبک و یک مهاجم را جذب کردیم. از آنجا که احتمال دارد شاکری از جمع ما برود و نوروزی و غلامرضا رضایی هم رفتنی شدند، بنابراین در خط حمله دو بازیکن یعنی سیدصالحی و عباس‌زاده را داشتیم. طبیعتا دایی می‌خواست خط حمله تضعیف نشود. رفتن هادی نوروزی هم غیرمنتظره بود. او به ناگهان با دایی صحبت کرد و گفت می‌خواهد به تیم دیگری برود. بنابراین ما فرزاد حاتمی را جذب کردیم تا در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه نباشیم.

sportnews بازدید : 155 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید با پژمان منتظری صحبت کنم اما او تا پایان فصل کنار ما می‌ماند.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال پس از جشن تولدی که برای او گرفته شد، گفت: جا دارد از هواداران استقلال تشکر کنم. من به سیموئز مربی تیم ملی که امروز اینجا حضور داشت‌ گفتم شما عاشق فوتبال هستی و فوتبال را به خاطر خود فوتبال دوست داری. فرقی نمی‌کند شما در ایران، پرتغال یا کشور دیگری باشی. او امروز به اینجا آمد و تولد من را تبریک گفت.

sportnews بازدید : 163 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

دو بازیکن تیم استقلال نه به دلیل مصدومیت، بلکه برای رسیدن به شرایط جسمانی ایده‌آل در دیدار فردا غایب خواهند بود.

در حاشیه تمرین روز گذشته تیم استقلال،نیکو جاکولا مربی بدنساز تیم ملی و امیر قلعه‌نویی به صحبت پرداختند.

این دو نفر در خصوص وضعیت جسمانی  بیک زاده و حیدری گفت و گو کردند و مربی بدنساز تیم ملی که طی روزهای گذشته حضوری پر رنگ در تمرینات استقلال داشت از قلعه‌نویی خواست تا این دو بازیکن در دیدار فردا به میدان نروند.

sportnews بازدید : 160 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)
غلام‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم:

دوست دارم با استقلال به تیم ملی برگردم/ روند مذاکرات مثبت بوده است

خبرگزاری تسنیم: مدافع - هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: در سال جام جهانی قرار هستیم و دوست دارم با استقلال بار دیگر به تیم ملی برگردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید غلام‌نژاد، مدافع - هافبک تیم فوتبال سایپای البرز یکی از گزینه‌های امیر قلعه‌نویی برای حضور در جمع آبی‌پوشان است. در این رابطه مذاکراتی بین باشگاه‌های استقلال و سایپا صورت گرفته که هنوز به نتیجه نرسیده است.

مجید غلام‌نژاد با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: صحبت‌هایی میان باشگاه‌های استقلال و سایپا انجام شده که خوشبختانه روند مذاکرات مثبت بوده است. البته با توجه به اینکه با تیم سایپا قرارداد دارم، مسئولان این باشگاه باید در خصوص رفتن من به استقلال تصمیم بگیرند.

sportnews بازدید : 177 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

کمیته انضباطی رای‌های خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان از سری رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر برگزار شد که تیم پرسپولیس با دو دقیقه تاخیر در نیمه دوم وارد زمین شد. بر همین اساس طبق بند 11 ماده 22 آئین نامه انضباطی تیم پرسپولیس به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

sportnews بازدید : 172 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ملی‌پوشان فوتبال با کسب عنوان قهرمانی جهان نشان دادند که برای پاداش بازی نمی‌کنند.به گزارش پارس به نقل از فارس، علی کفاشیان در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های بین قاره‌ای جهان گفت: بازی بسیار خوبی را در فینال شاهد بودیم و ملی‌پوشان فوتبال ساحلی ایران با غیرت و تعصب خود توانستند ضمن برتری مقابل روسیه قهرمان جهان عنوان قهرمانی جام بین قاره‌ای را هم به دست بیاورند،‌ضمن اینکه آنها در تمام مراحل با قدرت بازی کرده و لیاقت این قهرمانی را داشتند.

sportnews بازدید : 136 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

تهران-رییس جمهور در پیامی قهرمانی تیم فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جام بین قاره ای فوتبال ساحلی را به ملت شریف ایران و جامعه ورزشی تبریک گفت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری در این پیام آمده است:قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جام بین قاره ای مایه مباهات، سربلندی، شادی و شعف همه ایرانیان بویژه جامعه ورزش دوستان و ورزشکاران شد.

رییس جمهور این موفقیت ارزشمند و پرافتخار را به ملت شریف ایران، جامعه ورزشی و بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی فوتبال ساحلی تبریک گفت.

روحانی اظهار داشت:اطمینان دارم این پیروزی مقدمه ای برای حضور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه های ورزشی خواهد بود.

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    حمایت از ما

    ضمن عرض خوشامدگویی از شما دوست عزیز تقاضامندیم با کلیک روی تبلیغات از ما حمایت کنید.باتشکر

    تماس با ما

    jonbesh1404@yahoo.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1445
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 612
  • بازدید ماه : 1,608
  • بازدید سال : 13,386
  • بازدید کلی : 999,335