loading...
بزرگترین تشکل دانشجویی ایران جنبش 1404
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
وقتی دوشاخه عاشق پریز شود! 2 193 vahidabbasi
بازم اووووومدم 0 63 maktab110
خواص کنجد و مصرف آن برای ویتامین 0 52 bmtips
رنگ سال 2021 چه رنگی است 0 47 bmtips
تبلیغات اضافی در مرورگر 2 190 shiva13
چرا مطلب کمه؟ 7 240 shiva13
آخرین بازدید 6 213 shiva13
تشکر ویژه porya733از مدیران ومسئولین 2 441 maktab110
رزمنده ایرانی و امریکایی 63 1741 maktab110
قالب رمانتیک 0 170 fmf66642
روش تهیه‌ی سوپ جو و معرفی انواع آن 1 563 fmf66642
احادیث امام موسی کاظم(ع) 5 548 fmf66642
یه چیزایی میگم حتما بخونید ولی نشنیده بگیرید/خیلی دوست دارم... 27 752 fmf66642
تصاویر کودکان 66 1820 fmf66642
احادیث امام زین العابدین(ع) 7 536 fmf66642
باز کردن سایت 2 261 sina4711
داستان کوتاه و زیبای دریای دزد و قاتل! 1 159 shiva13
داستان کوتاه جالب و آموزنده راهی آسان تر!! 2 155 shiva13
ولادت حضرت فاطمه 0 171 fmf66642
داستان زیبای مرد کور 1 143 fmf66642
..... 2 171 fmf66642
اس ام اس چهارشنبه سوری (2) 1 228 fmf66642
نور عشق (فریدون مشیری) 0 122 asma
داستان آموزنده دزد باورها 0 165 asma
توهم يك مرد (طنز) 0 159 asma
جنبش 1404 بازدید : 2055 پنجشنبه 09 شهریور 1391 نظرات (2)

 -توفیقی دیگر در انتظار مردمان غیور

-درهای بهشت باز است

این بار از تمامی مردم شریف شهر مقدس قم دعوت میکنیم در نمایشگاه خیریه ی آرامان(سنبل پاکی) شرکت کنند.در این نمایشگاه غرفه هایی با موضوعات فرهنگی،هنری،علمی،روانشناسی،ورزشی و اجتماعی برپا خواهدشد.

درآمد این نمایشگاه خیریه به هموطنان زلزله زده ی آذربایجان تقدیم خواهد شد.

امیدواریم با بازدیدهایمان از این نمایشگاه مسبب کار خیر و کمکی به هموطنان عزیزمان که در حال تحمل مشقتهای زیادی هستند باشیم.

مکان:بوستان نجمه خاتون س (پارک دورشهر)

زمان: از شنبه یازدهم شهریور(افتتاحیه) الی پنجشنبه،هرروز ساعت 18 الی 23

برخی از غرفه ها عبارتند از: مشاوره روانشناسی،گل و گلخانه،چند غرفه کتابفروشی با موضوعات مختلف،آشپزی،طراحی چهره،خطاطی،سفالگری،گرافیک،عکاسی،چند غرفه با برنامه هایی خاص برای کودکان و بسیاری برنامه های علمی و هنری دیگر

منتظر قدوم سبز همه ی شما عزیزان هستیم. 

 

http://img4up.com/up2/51488456679261555893.jpg

جنبش 1404 بازدید : 1139 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

تبریک سایت ارتش عملیاتی سایبری به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران

تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این اجلاس بزرگ

برپايي شانزدهمين اجلاس جنبش عدم تعهد در جمهوري اسلامي ايران پس از گذشت بيش از 50 سال از تاسيس و فعاليت جنبش عدم تعهد و حضور سران، وزراء و هيات‌هاي نمايندگي و حدود 10 هزار نفر ميهمان از بيش از 120 كشور جهان در تهران يك رويداد مهم سياسي، ميمون و مباركي در تاريخ ايران است و نقش قابل توجهي در تامين منافع ملي كشورمان دارد بويژه در اين برهه از زمان كه تلاش‌هاي گسترده‌اي در جهت انزواي سياسي ايران در عرصه بين‌المللي صورت پذيرفته است،‌ زيرا با برگزاري شانزدهمين اجلاس سران كشورهاي جنبش عدم تعهد در ايران، رياست جنبش كشورهاي غيرمتعهد با 120 عضو براي مدت سه سال به جمهوري اسلامي ايران واگذار مي‌گردد و ايران مي‌تواند از ظرفيت‌هاي بالفعل و بالقوه اين جنبش و كشورهاي عضو آن، روابط سياسي، اقتصادي و تجاري خود را با كشورهاي عضو اين جنبش و ديگر كشورها گسترش دهد و خط بطلان بر سياست‌هاي خصمانه غرب عليه ايران از جمله در زمينه تحريم‌هاي اقتصادي بكشد و بر مشكلات اقتصادي ناشي از اين تحريم‌ها فائق آيد، همچنين ايران مي‌تواند در اين مدت سه سال مدبرانه با بهره‌گيري صحيح از ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي جنبش عدم تعهد، جايگاه جمهوري اسلامي ايران را در سطح جهان ارتقاء دهد و به عنوان رييس جنبش كشورهاي عدم تعهد در مسائل بين‌المللي حضور فعال و تاثيرگذار داشته باشد و در جهت حل مشكلات و بحران‌هاي كشورهاي عضو و ديگر كشورها صحنه‌گرداني نمايد.

برگزاري شانزدهمين اجلاس كشورهاي غيرمتعهد در ايران براي كشورهاي عضو اين جنبش هم از اهميت ويژه‌اي برخوردار خواهد بود زيرا جنبش عدم تعهد به عنوان نمادي از كشورهاي مستقل دنيا، اجلاس خود را در كشوري برگزار مي‌نمايد كه مستقل‌ترين كشور دنيا با شعار نه شرقي و نه غربي است. ايراني كه محوري‌ترين و تاثيرگذارترين كشور منطقه پراهميت و استراتژيك خاورميانه با منابع عظيم انرژي است،‌ ايراني كه پرچمدار منادي دفاع از حقوق انسان‌ها و ملت‌ها، صلح و عدالت و گفتگوي تمدن‌ها در سطح جهان است. سایت نسیم اندیشه(بزرگترین ارتش عملیاتی سایبری) اين رويداد مهم سياسي و رياست سه ساله جمهوري اسلامي ايران بر جنبش كشورهاي غيرمتعهد به عنوان يك دستاورد سياسي براي نظام را به رهبر معظم انقلاب و مردم شريف و انقلابي ايران تبريك گفته و ضمن تقدير و تشكر از دست‌اندركاران برگزاري اين اجلاس، مقدم سران، وزرا و ميهمانان شركت‌كننده در شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها را به ايران متمدن و ميهمان‌نواز گرامي مي‌دارد

جنبش 1404 بازدید : 727 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

خداحافظ ای ماه خوبیها،خداحافظ ای ماه خدا،خداحافظ ای...

عید مسلمانان در راه است.آیا باید خوشحال بود یا گریست؟!

آیا تصمیمی برای زیباتر زندگی کردن گرفته ایم؟ آیا بعد از رمضان همانی خواهیم بود که قبل از رمضان بودیم؟ آیا عید فقط برای کسی نیست که تصمیم گرفته دوباره با انسانیت متولد شود و انسان زندگی کند؟

 

جنبش 1404 بازدید : 695 پنجشنبه 26 مرداد 1391 نظرات (1)

 

روز جهانی قدس , بیداری اسلامی , نوید بخش آزادی قدس

بار دیگر با حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس اعتقادات و اتحاد خود را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

شرکت در راهپیمایی روز قدس مکمل عبادات روزه داران مسلمان است.از تمامی دانشجویان و همچنین اندیشمندان غیر دانشجو دعوت میکنیم با شرکت باشکوه در این مراسم، برائت عملی خود را ازهرگونه ظلمی به منصه ظهور رسانند و نقشه های شوم دشمنان اسلام و بشریت را نقش بر آب سازند.

 

جنبش 1404 بازدید : 2194 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)

غم آذربایجان بغض ایران است

ما نیز این غم بزرگ را به تمامی هموطنان مسلمان ایران بخصوص عزیزان آذری تسلیت عرض میکنیم و  از درگاه خداوند متعال برای مجروحان این حادثه طلب تندرستی و شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت میکنیم.

امیدواریم هرچه زودتر با همت و تلاش مردم و مسوولان، مشکلات زلزله زدگان عزیز خطه شمال غرب کشور کاهش یابد.

ما نیز در این میان وظایفی بر عهده داریم.از تمامی اهالی نسیم اندیشه دعوت میکنیم از طریق لینک زیر پیشنهاد خود را برای بهترین نوع کمک رسانی از طرف نسیم اندیشه به هموطنانمان را مطرح کنند تا در چند روز آینده ما هم به جمع تسلی بخشان این مصیبت بزرگ بپیوندیم.پیشاپیش از الطاف همه ی دوستان متشکرم

پیشنهاد برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده


جنبش 1404 بازدید : 2045 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (1)

مهر تایید رهبر انقلاب بر فعالیتهای ارتش سایبری

مدیر کل سایت:رویداد بزرگی که گفته شده بود در زمان افتتاح سایت اتفاق افتاد.افتتاح سایت مصادف شد با سخنرانی و مهر تایید آقا بر فعالیتهامون.

از سر اعتقاد شما را افسران جنگ نرم می دانم.

من به هیچ وجه اعتقادی به انتقاد نكردن ندارم بلكه همواره اصرار دارم، جریان دانشجویی موضع انتقادی خود را حفظ كند.

امروز درس خواندن،‌علم آموزی، پژوهش و جدیت در كار اصلی دانشجویی، یك جهاد است.

خلاصه ای از بیانات رهبر معظم انقلاب:

رهبر انقلاب اسلامی درخصوص سؤال یكی از دانشجویان مبنی بر اینكه «آیا انتقاد كردن به معنای تكمیل كردن پازل دشمن است» تأكید كردند: من به هیچ وجه اعتقادی به انتقاد نكردن ندارم بلكه همواره اصرار دارم، جریان دانشجویی موضع انتقادی خود را حفظ كند.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: اما در بیان انتقادها باید به این نكته توجه شود كه طرح آن به گونه ای باشد كه مقصود دشمن را برآورده نكند.
حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دوم سخنانشان با طرح برخی از توقعات از مجموعه ها و محیطهای دانشجویی تأكید كردند: دانشگاه یك جریان سیال متراكم از نیروست كه اگر آزاد و هدایت شود كشور را به طور كامل هدایت خواهد كرد.
ایشان توان متراكم محیطهای دانشجویی را متكی به دو عنصر نیروی فیاض جوانی و نیروی ناشی از علم و دانش جویی دانستند و افزودند: دانشگاه می تواند با تكیه بر نشاط و اعتماد به نفس تشدید شده پس از انقلاب به همه توقعات پاسخ دهد.
رهبر انقلاب در تشریح این توقعات، آرمانگرایی را به عنوان یك توقع اساسی مورد تأكید قرار دادند و در سه بخش به تبیین آن پرداختند: آرمانگرایی در سیاست، در علم و در معنویت و اخلاق.
ایشان افزودند: آرمانگرایی در علم یعنی به دنبال قله های علمی رفتن كه این هدف، خوب درس خواندن را ضروری می سازد.
حضرت آیت الله خامنه ای با تكیه بر این منطق، خطاب به میلیونها نفر دانشجوی كشور خاطرنشان كردند: امروز درس خواندن،‌علم آموزی، پژوهش و جدیت در كار اصلی دانشجویی، یك جهاد است.
رهبر انقلاب در این بخش با ریشه یابی و انتقاد شدید از نگاهی كه دانشگاهها را محیطهایی مخالف دین می خوانَد، افزودند: این نگاه ارتجاعی و كاملاً غلط، به آغاز شكل گیری دانشگاه در ایران در چندین دهه قبل از انقلاب و تلاشهای برخی برای تربیت یك نسل روشنفكر غربگرای خودباخته برمی گردد.
حضرت آیت الله خامنه ای با رد این نگاه،‌خاطرنشان كردند: دانشگاه محیط دین و اخلاق و پاكیزگی و معنویت است و توقع این است كه دانشگاهها به گونه ای باشد كه هركس به آن وارد می شود تقیدات دینی و اخلاقی اش بیشتر شود.
رهبر انقلاب در ادامه سخنانشان در جمع نخبگان و فعالان دانشجویی حضور فیزیكی و فكری مجموعه های دانشجویی در مسائل مختلف كشور را لازم دانستند و افزودند: حضور فكری با فعالیت فرهنگی در رسانه های دانشجویی و ارائه مواضع و نظرات امكان پذیر است ضمن اینكه اجتماعات دانشجویی متكی بر تصمیمات صحیح نیز حضور فیزیكی را ممكن می سازد.
حضرت آیت الله خامنه ای به دانشجویان گفتند: از سر اعتقاد شما را افسران جنگ نرم می دانم به همین علت تأكید می كنم كه به دقت هدف اصلی دشمن از جنگ نرم یعنی ایجاد تغییر در محاسبات مردم و مسئولان را مد نظر داشته باشید.
مسئولان اعم از رؤسای سه قوه، مسئولان میانی، رئیس سازمان صدا و سیما، و فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح باید در دانشگاهها حضور یابند و ضمن شنیدن سخنان دانشجویان، سخنان و استدلال های خود را نیز بیان كنند كه در این صورت، بسیاری از ابهامات و سؤال های نسل جوان برطرف خواهد شد.

متن کامل و فایل صوتی سخنرانی رو در ادامه مطلب دنبال کنید.
جنبش 1404 بازدید : 1166 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

 طرح اکرام: کمک به 110 خانواده ی کم بضاعت

ضمن قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان دراین ماه مبارک ، ارتش عملیاتی سایبری در نظر دارد در اقدامی ارزشمند برای110 نفر از خانواده های کم بضاعت شهر قم، سبد کالایی تهیه کرده و در اختیارشان قرار دهد.
لذا از همه ی دوستان تقاضا میشود در هر زمینه و از هر طریقی که میتوانند مارا در راستای این امر خیر یاری نمایند.
برای پرداخت به صورت نقدی یا ارزاق موجود درسبد کالایی به دفتر نسیم اندیشه مراجعه کنید.
برای پرداخت غیر حضوری شماره کارت:
6104337078192448
نیزدر اختیار شما میباشد.
همچنین در صورت شناختن افراد نیازمند میتوانیدآدرس این عزیزان را برای آقای متقی با نام کاربری saqane پیام خصوصی بگذارید.

 

امام حسين عليه‏السلام: اِتَّخِذُوا عِنْدَ الْفُقَراءِ اَيادى فَاِنَّ لَهُمْ دَوْلَةٌ يَوْمَ الْقيامَةِ؛

[با نيكى و كمك به نيازمندان] نزد آنان جايگاهى براى خود بيابيد، كه آنان روزقيامت مقام و منزلتى دارند.

سعید متقی قانع بازدید : 998 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر
با عرض سلام خدمت تمام دوستان عزیزی که در حال خواندن این متن میباشند.ضمن آرزوی قبولی طاعات و موفقیت روز افزون شما عزیزان به اطلاع می رساند که سایت ارتش عملیاتی سایبری از روز دوشنبه مورخ 91/5/16 به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده و در خدمت شما عزیزان می باشد.
امیدوارم با کمک شما دوستان عزیز بتونیم سهمی کوچک در پیشرفت مملکتمون داشته باشیم.

سعید متقی قانع

جنبش 1404 بازدید : 686 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (1)

افتتاح رسمی سایت رو میسپاریم به دبیر بزرگترین تشکل مجازی دانشجویان ایران(ارتش عملیاتی سایبری) جناب آقای متقی که با متن پیامشون شروع رسمی سایت رو اعلام میکنن.ممنون از حضور همگی دوستان

جنبش 1404 بازدید : 822 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

سلام.امیدوارم طاعات و عبادات همگی دوستان مقبول درگاه حق قرار گرفته باشه.

در مبارکترین ماه خدا با کمک شما دوستان تصمیم گرفتیم کاری مبارک رو آغاز کنیم که انشاالله مفید واقع بشه.سایت جنبش 1404 با همه ی نقایص احتمالیش(که با نقد شما دوستان رفع میشه)افتتاح میشه.با افتتاح سایت برنامه های جالبی از جمله میزگرد(مناظره در مورد مباحث حساس جامعه)،گپ،مشاعره،داستان کوتاه،صندلی داغ،بررسی حاشیه های دانشگاهی و اخبار روز جامعه،برنامه ی نقد شخصیتها و فعالیتهای اجتماعی و چندین برنامه ی خاص دیگه  هم آغاز میشه.از همه ی دوستان مشتاق دعوت میکنیم در این برنامه ها شرکت کنید تا همگی با هم بتونیم با نسیم اندیشه های پرمحتواتون راه نو و زیبایی رو در پیش روی جامعمون قرار بدیم تا زندگی ای واقعی و پر از امید رو به انسانیت معرفی و تقدیم کنیم.

از امشب هر هفته یک موضوع حساس جامعه بمدت 7 الی 10 روز برای میزگرد انتخاب میشه.از شما عزیزان دعوت میکنیم برای دفاع از اعتقادات خود در این میزگرد شرکت نمایید.در هر میزگرد موافقان و مخالفان یک اندیشه دور هم جمع میشن و بحثی رو شروع میکنن که اساسش: اخلاف،انصاف و منطق هستش.

 منطق کدام است؟ تعصب کدام؟!!! 

  

با تشکر

 

مدیریت سایت 

جنبش 1404 بازدید : 1000 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (1)

شمارش معکوس برای رویدادی بزرگ آغاز شد

 

کمتر از 10 روز دیگه تا شروع فعالیت گسترده ی سایت نسیم اندیشه

دوستانی که میان بیشتر این گلایه رو دارن که چرا برخلاف گفته ها اینجا خبری از فعالیتهای آنچنانی نیست و چرا انقدر سوت و کوره؟!!!

پاسخ ما: اول باید بگم که درسته حق باشماست دوست عزیز اما توجیه ما چیه؟

همیشه برای انجام کاری بزرگ باید زمان و پتانسیل کافی باشه،اگه نباشه چه اتفاقی میفته؟! این پتانسیل وجود داره اما کمی زمان نیازه.یادتون باشه که این سایت فقط 2 روزه افتتاح شده.پس خواهشی که از دوستان دارم اینه که این چند روز شمارش معکوس رو هم تحمل کنید تا به چیزی که میخوایم برسیم.دوستان جدیدی هم در حال اضافه شدن به جمع نسیم اندیشه هستن.پس کمی صبر و تحمل نیازه تا...

http://img4up.com/up2/98109894240282818910.gif

مفتخریم اعلام کنیم که از زمان تولد سایت جنبش 1404 در هر 15 دقیقه یک عضو به جمعمون اضافه شده.

باتشکر

مدیریت سایت

جنبش 1404 بازدید : 2245 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

با عرض پوزش از دوستان گرامی

سایت با مشکلاتی مواجه شده که تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد.

بزودی سایت بزرگترین تشکل دانشجویی کشور(نسیم اندیشه)افتتاح خواهدشد

ممنون از صبر و شکیبایی شما دوستان

جنبش 1404 بازدید : 2292 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

مهم: حتما این پست را مطالعه بفرمایید

 

سلام.دوستای عزیز به سایت جنبش1404(بزرگترین تشکل دانشجویی ایران) خوش اومدید.

امیدواریم با وزش نسیم اندیشه های شما دانشجویان و همچنین فعالان علمی-فرهنگی عیردانشجوی عزیز بتوانیم جانی تازه تر بر جامعه ی ایرانی ببخشید که میدانیم مستحق آنست.محدوده ی فعالیت در نسیم اندیشه بیکران است،بهتر بگم نا محدود است.در تمام زمینه های علمی،فرهنگی و هنری پذیرای طرحهای ناشناخته ی شما دوستان هستیم،طرحهایی که شاید بخاطر بها ندادن و بی توجهی در حال سپردن به فراموشی هستن و این یک اسراف است.اینجا جمع شدیم تا از هر طرح در راستای پیشرفت جامعه ی اسلامی ایران نهایت حمایت و استقبال رو کنیم.طرح از شما،پشتیبانی و حمایت و فعالیت از اعضای  بزرگترین تشکل دانشجویی کشور(جنبش1404).

فراموش نکنیم طرح فقط ایده ی علمی نیست.در این عصر تهاجم فرهنگی نیاز جامعه به طرحهای فرهنگی خوب و جذاب بیش از پیش احساس میشود.منتظر شما دوستان هستیم.

یا علی

بزرگترین ارتش عملیاتی سایبری

تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    حمایت از ما

    ضمن عرض خوشامدگویی از شما دوست عزیز تقاضامندیم با کلیک روی تبلیغات از ما حمایت کنید.باتشکر

    تماس با ما

    jonbesh1404@yahoo.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1445
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 649
  • بازدید ماه : 1,645
  • بازدید سال : 13,423
  • بازدید کلی : 999,372