loading...
بزرگترین تشکل دانشجویی ایران جنبش 1404
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
وقتی دوشاخه عاشق پریز شود! 2 199 vahidabbasi
بازم اووووومدم 0 71 maktab110
خواص کنجد و مصرف آن برای ویتامین 0 58 bmtips
رنگ سال 2021 چه رنگی است 0 53 bmtips
تبلیغات اضافی در مرورگر 2 196 shiva13
چرا مطلب کمه؟ 7 245 shiva13
آخرین بازدید 6 219 shiva13
تشکر ویژه porya733از مدیران ومسئولین 2 449 maktab110
رزمنده ایرانی و امریکایی 63 1746 maktab110
قالب رمانتیک 0 176 fmf66642
روش تهیه‌ی سوپ جو و معرفی انواع آن 1 569 fmf66642
احادیث امام موسی کاظم(ع) 5 556 fmf66642
یه چیزایی میگم حتما بخونید ولی نشنیده بگیرید/خیلی دوست دارم... 27 759 fmf66642
تصاویر کودکان 66 1828 fmf66642
احادیث امام زین العابدین(ع) 7 541 fmf66642
باز کردن سایت 2 266 sina4711
داستان کوتاه و زیبای دریای دزد و قاتل! 1 167 shiva13
داستان کوتاه جالب و آموزنده راهی آسان تر!! 2 161 shiva13
ولادت حضرت فاطمه 0 176 fmf66642
داستان زیبای مرد کور 1 152 fmf66642
..... 2 179 fmf66642
اس ام اس چهارشنبه سوری (2) 1 234 fmf66642
نور عشق (فریدون مشیری) 0 131 asma
داستان آموزنده دزد باورها 0 172 asma
توهم يك مرد (طنز) 0 165 asma
gomnam بازدید : 434 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
نسخه چاپيارسال به دوستان
حجت‌الاسلام پورمحمدی:
رئیس‌جمهور باید در برخورد با فساد حساس باشد

نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم گفت: راه مبارزه با فساد این است که دستگاه اجرایی نسبت به این موضوع حساس باشد نه اینکه بالای سر دولت یک ناظر بگماریم، باید مدیری انتخاب کرد که عملکردش شفاف و نسبت به برخورد با فساد حساس باشد.

 

 

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، عضو ائتلاف ۵ گانه اصولگرایان روز گذشته با حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید محلاتی تهران با اشاره به آرایش دشمن علیه ملت ایران، اظهارداشت: به شهادت دوست و دشمن مراسم 22 بهمن اخیر در سراسر کشور باشکوه‌تر از سال‌های قبل و با حضور چشم‌گیرتر مردم برگزار شد؛ این در حالی است که هم تحریم‌ها بود و هم گرانی و مشکلات اقتصادی تشدید شده بود.

وی افزود:‌ در قرآن کریم تاکید شده این نوع حرکت‌ها دارای اجر عظیمی است، یعنی فشار دشمن بر ملت سبب شد که اعتماد و اطمینان ملت به خدا افزوده شود؛ آرامشی که امروز ملت ما تحت فشار دشمن دارد به خاطر یاد خدا است.

پورمحمدی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌ها به منزله انتقاد از عملکرد برخی مسئولین نیست، گفت: حضور گسترده مردم در صحنه و صبوری‌شان در سختی‌ها به خاطر تکیه‌کردن به خدا است؛ امروز درست است که گرانی‌ها زیاد است اما ملت ما در دنیا عزیز است.

عضو ائتلاف ۵گانه‌ اصولگرایان با اشاره به انتخابات آینده اظهارداشت: در نظام جمهوری اسلامی قدت و عزت متعلق به ملت است؛ امام (ره) بزرگوار و مقام معظم رهبری همواره تاکید کرده‌اند که میزان رای ملت است، این ملت است که تعیین کننده خواهد بود. این موضوع سبب عزت ملت ایران در دنیا است. چرا که در بسیاری از کشورهای منطقه رای ملت دیده نمی‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به توانایی داخلی کشور گفت: امروز که جمهوری اسلامی به قله نزدیک شده است باید حواس خود را بیشتر جمع کنیم. چرا که دشمن می‌خواهد ما را از قله به سمت پایین پرت کند؛ بنابراین باید ضمن اینکه خود را حفظ کنیم باید به سمت بالا برویم؛ این شرایط اقتضا می‌کند که تلاش بسیار کرده و جدیت به خرج دهیم اما متاسفانه آن تدابیری که در داخل باید انجام می دادیم انجام نداده و مجال دادیم که دشمن علیه ما پیشرفت کند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مقام معظم رهبری چند سال اخیر همواره به موضوعات اقتصادی اشاره کرده و با نامگذاری سال‌ها با عناوین اقتصادی خواستار آن شدند که به این موضوع توجه شود؛ اما متاسفانه مسئولان اجرایی به جای آنکه به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل شود به مجادله و اختلاف با همدیگر روی آوردند؛ قرآن کریم نیز پیش‌بینی کرده است که اگر با همدیگر نزاع کنید فشل و زمین‌گیر می‌شوید؛ امروزه شاهدیم که انگیزه و نشاط جامعه کم شده که قطعا ناشی از بی‌اخلاقی‌هایی است که برخی مسئولین به آن دامن می‌زنند.

وی با بیان اینکه راه عبور از بداخلاقی‌ها و انحراف دست ملت است، گفت: مجلس برای اینکه جلوی انحراف از قانون و عملکرد ناکارآمد را بگیرد نتوانست؛ بنابراین امروز راهکار دست ملت است. به فرموده مقام معظم رهبری راهکار این است که مردم امسال گسترده در صحنه حضور پیدا کرده و با انتخاب آگاهانه خود حماسه سیاسی را خلق کرده و دشمن را سر جای خود بنشانند؛ تا امروز هم که انقلاب مقابل دشمن ایستاده است چیزی جز حضور ملت نیست.

پورمحمدی با بیان اینکه امروز دو ویژگی فوق‌العاده داریم که عبارتند از اعتماد مردم به رهبر و اعتماد رهبر به مردم، گفت: این موضوع طرفینی است؛ مقام معظم رهبری هم به مردم اعتماد دارد، این را می‌توان از فرمایشات ایشان در حرم مطهر رضوی مبنی بر اینکه من تنها یک رای دارم و کسی حق ندارد خود را به من منتسب کند، درک کرد. مقام معظم رهبری می‌خواهند به ما بگویند که مردم برای انتخاب خود آزاد هستند و نیز اینکه می خواهند به ملت بگویند ملت را قبول داشته و به رای و نظرشان احترام می‌گذارم.

 

دولت به‌جای این‌که تورم و گرانی را کنترل کند، به سفرهایی می‌رود که هدف آن مشخص نیست

عضو ائتلاف ۵ گانه اصولگرایان با بیان اینکه راه حل مشکلات اقتصادی نیز دست مردم است، گفت: این دولت با همه ضعف‌ها و توان‌هایی که داشت عمرش رو به اتمام است؛ ملت انتظار داشت که دولت در چند ماه باقی مانده دست از بداخلاقی‌ها برداشته و برخی ضعف‌های خود را جبران کند؛ اما متاسفانه همچنان بداخلاقی‌ها و به دنبال انحراف رفتن‌ها ادامه دارد، امروز شاهدیم دولت به جای آنکه وقت بگذارد تا حداقل دو درصد از تورم و گرانی را کاهش دهد به سفرهایی می‌رود که هدف آن مشخص نیست.

پورمحمدی با بیان اینکه ملت باید از الان به فکر خلق حماسه سیاسی بوده و دولتی را بر سر کار بیاورد که قدرت خلق حماسه اقتصادی را داشته باشد، اظهارداشت: نباید منتظر ماند تا روز انتخابات فرا برسد و پای صندوق رای تصمیم گرفت؛ باید از همین الان نسبت به انتخابات حساس بود و گزینه اصلح را راهی ریاست جمهوری کند تا توان خلق حماسه اقتصادی را داشته باشد.

 

باید کسی را برای مدیریت عالی اجرایی کشور انتخاب کرد که اهل مشورت باشد

وی با بیان اینکه نظام هیچگاه به رای مردم خیانت نمی‌کند، افزود: فرصت باقی مانده تا انتخابات متعلق به ملت است و باید جدی گرفته شود؛ باید از این فرصت برای شناسایی و ارزیابی کاندیداها بهره برد، باید با بررسی کارنامه و تجارب افراد بهترین تصمیم را گرفت؛ باید برنامه‌ها را مورد ارزیابی قرار داد و از صاحبان نظر مشورت گرفت؛ امروز اقتصاد به یک انرژی فوق‌العاده نیاز دارد.

پورمحمدی ادامه داد: امروز کشور به کسی نیاز دارد که با فساد مبارزه کرده و وعده‌های دروغ و خلاف ندهد؛ باید کسی را به عنوان مدیر عالی اجرایی کشور انتخاب کرد که اهل مشورت باشد، مگر یک شخص چقدر تخصص دارد. برخی فکر می‌کنند عقل عالم هستند؛ به همین خاطر با همه نظرها مخالفت کرده و معتقدند آنچه خودشان می‌گویند درست است؛ در حالی که این رویکرد اشتباه بوده و در رکن اجرایی کشور صدمات آسیب پذیری به دنبال دارد.

 

نباید اجازه داد احساسات و القائات واهی در انتخابات تأثیر بگذارد

بازرس کل کشور با بیان اینکه ایران فقیر نیست که در چنین شرایطی به سر ببرد، گفت: امروز وظیفه ملت است که تعیین می‌کند چه سرنوشتی در آینده بر او حاکم شود؛ بنابراین باید ضمن اینکه احساس مسئولیت کرده و به صحنه بیاییم، دست به انتخابی آگاهانه بزنیم، در این میدان روحانیت و بسیجیان نقش اصلی دارند. نباید اجازه داد احساسات و بعضا القائات دشمن در انتخاب ما تاثیر بگذارد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که حقوق رئیس‌جمهور و شورای شهر چقدر است، افزود: حقوق مقامات ما بالا نیست. البته از افراد عادی بالاتر است ولی در حد متوسط است. من چند سال در دولت نیستم ولی فکر می‌کنم در ماه حدود 5 الی 6 میلیون تومان باشد؛ البته فردی که این توانایی را داشته باشد بیرون از دولت و در بخش خصوصی می‌تواند بیشتر از این مبلغ‌ها کسب کند. نسبت به حقوق شوراها نیز اطلاعی ندارم.

 

باید مدیری انتخاب کرد که عملکردش شفاف و نسبت به برخورد با فساد حساس باشد

وی در پاسخ به سوال دیگر یکی از حاضرین راجع به اهمیت دستگاه اجرایی برای مبارزه با فساد و با بیان اینکه مقابل مبارزه با فساد مقاومت می شود، گفت: راه مبارزه با فساد این است که دستگاه اجرایی نسبت به این موضوع حساس باشد نه اینکه بالای سر دولت یک ناظر بگماریم، باید مدیری انتخاب کرد که عملکردش شفاف و نسبت به برخورد با فساد حساس باشد.

پورمحمدی یادآور شد: اما متاسفانه درباره پرونده سه هزار میلیاردی هنوز هم آقایان می‌گویند این پرونده سیاسی و به خاطر تضعیف دولت است؛ یعنی به رغم اینکه صدها نفر بازداشت شده‌اند این تخلف پذیرفته نمی‌شود.

وی همچنین از آیت‌الله موحدی‌کرمانی امام‌جمعه موقت تهران و امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک محلاتی عیادت کرد و برای بهبود هر چه سریعتر ایشان دعا کردند؛ عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان در این مراسم گزارشی از ائتلاف بین گروه‌های سیاسی محضر آیت‌الله موحدی کرمانی ارائه کرد امام‌جمعه موقت تهران ابراز امیدواری کرد اصولگرایان ائتلاف کرده و تنها یک کاندیدا معرفی شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    حمایت از ما

    ضمن عرض خوشامدگویی از شما دوست عزیز تقاضامندیم با کلیک روی تبلیغات از ما حمایت کنید.باتشکر

    تماس با ما

    jonbesh1404@yahoo.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 492
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 1445
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 64
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 700
  • بازدید ماه : 700
  • بازدید سال : 19,361
  • بازدید کلی : 1,005,310