نحوه انتقال یک پست از بلاگی به دیگری

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 296
نویسنده پیام
sara آفلاین


ارسال‌ها : 2392
عضویت: 2 /5 /1391
محل زندگی: قم
تشکرها : 1960
تشکر شده : 2412
نحوه انتقال یک پست از بلاگی به دیگری
چند روز پیش من مجبور شدم یکی از پست های خود را از بلاگی به وردپرس انتقال بدهم . این ممکن است چیزی باشد که به ندرت اتفاق می افتد ولی ممکن شما به آن احتیاج داشته باشید . من یک پست داشتم که خیلی محبوب بود و در هنگامی که میخواستم آن را انتقال دهم دارای بیش از ۹۰۰ کامنت بود . هندلینگ تعداد زیادی کامنت در وردپرس مشکل دیگری بود که با آن مواجه بودم ، اکنون میخواهم در مورد نحوه انجام دادن این کار توضیح بدهم .

من یک کاربر جدید در وردپرس خودم ایجاد کردم . آن خیلی آسان است ، فقط کافیست از پیشخوان وردپرس به قسمت کاربران در سمت راست رفته و افزودن کاربر را کلیک کنید ، البته با نام دیگری به غیر از مال خودتان . شما همچنین می توانید پسورد و جزئیات دیگر را وارد کنید اما آن قسمت به کار ما ربطی ندارد . سپس به پستی که قصد انتقال آن را دارید بروید سپس نویسنده آن را تغییر دهید (میتوانید این کار را در صفحه ویرایش مطالب زیر ویرایشگر انجام دهید)
سپس به “ابزارها” رفته و برون بری را انتخاب کنید . آن جا ،تنظیماتی جهت محدود کردن نویسنده پست وجود دارد . کاربر جدیدی که ساختید را برای برون ریزی پست هایش برگزینید  سپس بر روی دکمه “دریافت پرونده برون بری شده” کلیک کنید . این جا کار تمام است اکنون شما یک پرونده از پست خود در اختیار دارید . شما می توانید از این فایل جهت درون ریزی کردن مطلب در هر وردپرسی استفاده کنید . توجه کنید که ورژن وردپرس شما باید ویژگی درون ریزی و برون بری را پشتیبانی کند .
 
نکته : در مواقعی که به یک مکان موقتی برای تست عملکرد درون ریزی و برون بری احتیاج دارید از سایتwordpress.com استفاده کنید . به wordpress.com بروید و یک وبلاگ جدید به این منظور بسازید ، فقظ توجه داشته باشید که از تنظیمات حریم خصوصی را طوری تنظیم کنید تا روبوت های موتور های جستجوگر  اجازه بررسی مطالب شما را نداشته باشند (وجود مطالب تکراری موجب کاهش رتبه سایت در موتور های جستجوگر در آن زمان می شود)
خوب ، آسان بود مگه نه . اکنون بحث در مورد انتقال صد ها کامنتی است که همراه پست وجود دارد . در کیس(مورد) من ، وردپرس به دلیل تعداد زیاد کامنت ها(بالای ۹۰۰) و هم ترافیک سنگین آن تک پست نمیتواند آن ها را برایم هندل کند . ترافیک و بار سروری که در این صفحه ایجاد شده برابر است با هر صفحه ای که همان مقدار ترافیک را دریافت می کرد ، صفحه بندی نظرات راه حلی دارد اما برای من کار نمی کند زیرا پلاگین موجود به درد نخور بود . ولی در صورتی که شما کمتر از ۱۰۰ دیدگاه دارید از روش بالا می توانید استفاده کنید. .تنها راه حل موجود برای این منظور ممکن است در آینده در ویژگی از پیش تعیین شده وردپرس برای بخش نظرات باشد ، ماننددروپال .  تنها راه حل موجود سوئیچ از وردپرس به دروپال بود . البته اگر شما کمتر از ۱۰۰ کامنت در مطلب خود داشته باشید در آن صورت وردپرس  بهترین گزینه است در غیر این صورت وردپرس گزینه خوبی برای شما نیست  .
 
بیایید به کار خود ادامه بدهیم . چگونه می توان آن را انجام داد . من پست را با تمام محتویاتش به سایت WordPress.com انتقال دادم . فراموش نکنید که قسمت نظرات را به هنگام شروع انتقال ببندید زیرا احتمال آنکه دیدگاهی را بعد ازشروع پروسه انتقال دریافت کنید زیاد است که در این صورت آن دیدگاه از بین خواهد رفت
نکته دیگر : من همه چیز را در مورد آن پست کپی کردم . متن ، آدرس URL و زمان و ساعت . سپس من یک پست جدید با همان آدرس و زمان و ساعت ایجاد کردم . سپس پذیرفتن دیدگاه را برای آن مطلب بستم و فقط پذیرفتن بازتاب را برایش باز گذاشتم . همچنین در یک کامنت تنها اعلام نمودم که بحث ها اکنون به آدرس دیگری می رود ، در لینک آینه . اکنون همه چی به خوبی پیش رفت . همه شاد هستند و یکیش من .
چیز دیگری که من از آن تجربه یاد گرفتم این بود که از این به بعد پذیرش دیدگاه را بعد از یک بازه زمانی پس از انتشار یک پست ببندم . فکر میکنم یک ماه مناسب باشد . در غیر این صورت بهتر است از یک انجمن برای بحث ها به جای استفاده از دیدگاه ها در وردپرس استفاده کنید.
 منبع :(مرادپور/سیمافان)

امضای کاربر : زندگی شوق رسیدن به همان فردایست که نخواهد آمد تو نه در دیروزی و نه در فردایی ، ظرف امروز پر از                                                                                  بودن توست ، زندگی را دریاب ... 
جمعه 31 شهریور 1391 - 21:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group