اوباما به ایران سفر میکند

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 71
نویسنده پیام
porya733 آفلاین


ارسال‌ها : 625
عضویت: 22 /4 /1392
محل زندگی: Qom&shiraz
سن: 21
تشکرها : 381
تشکر شده : 656
اوباما به ایران سفر میکند
زمان انتشار خبر:دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴
مذاکرات ایران و گروه ۱ ۵ در باره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران وارد مرحله جدیدی شده است و همزمان با سفر روحانی به ترکیه، یک هیات ایرانی هم عازم ژنو سوئیس شد تا با هیاتی آمریکایی و به مدت دو روز گفت و گوکند.
روزنامه لبنانی « السفیر» در شماره روز دوشنبه خود به نقل از منابعی نوشت: « باراک اوباما» رییس جمهوری آمریکا از هم اکنون خود را آماده می کند تا در صورت دستیابی به توافق با تهران، در سال ۲۰۱۶ و در پایان دوره ریاست جمهوری خود به ایران سفر کند شبیه همان اقدامی که « ریچارد نیکسون» در سال ۱۹۷۲ با سفر به چین انجام داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از ایرنا، السفیر با بیان اینکه « اوباما اولین سفر خارجی خود را در سال ۲۰۰۹ با دیدار از ترکیه شروع کرد»، افزود: « حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران بهترین زمان را برای سفر به ترکیه انتخاب کرده و دست او برای رایزنی با مقامات ترکیه باز است.

این روزنامه لبنانی با بیان اینکه « توافق ایران و غرب معادلات منطقه و جهان را تغییر می دهد»، اضافه کرد: توافق ایران و غرب بویژه آمریکا در خصوص موضوع هسته ای که انتظارمی رود بزودی حاصل شود قطعا معالات منطقه ای و بین المللی را تغییر خواهد داد.

السفیر تاکید کرد: اکنون شرایط بگونه ای تغییر کرده است که ترکیه ، ایران را فرصتی برای خود در منطقه می داند تا جایگاه از دست رفته خود در منطقه را بازیابد. این روزنامه لبنانی خاطرنشان کرد: امروز اختلافات غرب و آمریکا با ترکیه زیاد شده بویژه اینکه مشخص شده عنصر مسلحی که به یک موزه در بروکسل حمله کرد بارها به ترکیه رفت و آمد داشته است.

السفیر که در دو گزارش جداگانه به سفر رییس جمهوری ایران به ترکیه و سفر هیات ایرانی به ژنو پرداخته است، نوشت: مذاکرات ایران و گروه ۱ ۵ در باره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران وارد مرحله جدیدی شده است و همزمان با سفر روحانی به ترکیه، یک هیات ایرانی هم عازم ژنو سوئیس شد تا با هیاتی آمریکایی و به مدت دو روز گفت و گوکند.

این روزنامه لبنانی افزود: هیات ایرانی قرار است روز چهارشنبه آینده هم در رم پایتخت ایتالیا با یک هیات روسی پشت میز مذاکرات بنشیند تا همه شرایط برای امضای توافق نهایی در باره برنامه هسته ای ایران فراهم شود.

امضای کاربر : چه روز ها که یک به یک غروب شد نیامدی
چه بغض ها که درگلو رسوب شد نیامدی
خلیل آتشین سخن تبر به دوش بت شکن
خدایمان دوباره سنگ وچوب شد نیامدی
دوشنبه 19 خرداد 1393 - 21:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
gomnam آفلاین



ارسال‌ها : 2465
عضویت: 3 /5 /1391
محل زندگی: قم
سن: 21
تشکرها : 2919
تشکر شده : 5292
اوباما به ایران سفر میکند
مقاومت یعنی چنان دیپلماسی قدرتمندی داشته باشی که مجبور نشی مخفیانه بعضی قدرتها باج بدی.
دیپلماسی یعنی اینکه ما با روسیه نباشیم،بلکه روسیه بدنبال این باشه که با ما باشه. دیپلماسی یعنی به صف شدن دیپلمات های دنیا برای دیدار با نماینده ایران در سازمان ملل، نه اینکه از یکی دو کشور بخوایم دلالی کنن تا شاید یه کشوری حاضر به دیدار با رئیس جمهورمون بشه.
مقاومت این نیس که بهانه بدیم دست دشمن تا با ابزارش ما رو در دنیا تروریست و شرور جلوه بده، مقاومت یعنی اینکه بهانه رو از دست دشمن بگیری تا دشمنیش برای دنیا علنی بشه.
در این مذاکرات ما چیزی رو ازدست ندادیم،چون علم هسته ای مون جاشه و هر لحظه بخوایم میتونیم غنی سازیمون رو از سر بگیریم، اما در مقابل پولمون رو که به ناحق بلوکه کرده بودن پس گرفتیم،مهمتر اینکه دنیا فهمید کرم از امریکاست ، دیگه ترس از قطعنامه شورای امنیت نیست، دیگه دنیا از ایران تصور کشوری خطرناک نداره،الان اونی که گیر مونده امریکاست چون دیگه بهانه ای دستش نداره و جالب اینه که دستش داره رو میشه برا مردم.
مقاومت یعنی سربلندی مردم ایران اسلامی و ساختن ایران قدرتمند و مردمانی زنده دل
همه چیز با جنگیدن بدست نمیاد. جنگ و برخورد فیزیکی اخرین گزینست
شطرنج باز که باشی دیپلماسی قوی رو بخوبی درک میکنی

امضای کاربر : مبارزه هر قدر صعب، صعود را ادامه بده. شاید قله در یک قدمی تو باشد
و بدان : آنان که آفتاب را به زندگی دیگران ارزانی می دارند،نمی توانند خود از آن بی بهره باشند
سه شنبه 20 خرداد 1393 - 01:24
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group