برنامه ای خاص در شبکه نور یا صداوسیمای استانی قم

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 88
نویسنده پیام
gomnam آفلاین


ارسال‌ها : 2465
عضویت: 3 /5 /1391
محل زندگی: قم
سن: 21
تشکرها : 2919
تشکر شده : 5292
برنامه ای خاص در شبکه نور یا صداوسیمای استانی قم
یه برنامه ای در بعضی ایام مثل روز 21 ماه رمضان و یا 28 صفر از شبکه نور یا همون صداوسیمای استانی قم پخش میشه که بنظرم کمی خاصه چون تو صداوسیمای ملی اصلا ندیدمش. هرچند بخاطر چند مورد از جمله مجری و گاها نحوه اجرای این برنامه انتقادات زیادی بهش دارم اما موضوع مهمی داره.
برنامه به این شکله که یه پاتوقی در مقابل حرم حضرت معصومه(س) برقرار میشه که بصورت زنده گزارش هایی رو پخش میکنه و بعدش مردم در طول روز فوج فوج به این گروه میپیوندن. این برنامه در طول روز ادامه داره،مثلا اگه صبح شروع بشه تا نیمه های شب مثلا ساعت 2 یا گاها 3 شب هم ادامه پیدا میکنه. شش گزارش تصویری از نیازمندان مختلف پخش میشه و برای هر گزارش هم یه صندوقی در اونجا قرار داده میشه.طولانی ترین مسیر در قم تا حرم فوقش نیم ساعت راهه، بعد از دیدن هر گزارش مردم برای کمک به اون نیازمندانی که در گزارش پخش شد به سمت حرم سرازیر میشن.واقعا شلوغ میشه. و جالب اینه که همیشه مبلغ های میلیاردی و استجابت دعاهای فراوان و در نتیجه رفع مشکلات زیادی ماحصل این کاره.
دست اندرکار در این پاتوق برای جمع آوری کمکها زیاده اما به قدری تعداد کمک ها زیاده که مردم مجبور میشن کلی تو صف بایستن تا کمکهاشون رو تقدیم کنن.
مثلا اینطور که یه دختر خانمی گوشواره هاش رو میاره و میگه این برا گزارش6 . یه دختر کوچولوی دیگه عروسکاش رو میاره میگه این برا گزارش شیرخوارگان. یه قهرمان جام جهانی مدالش رو میاره میگه این برا تمام گزارشا. خیلیا فیش حجشون رو میارن تقدیم میکنن، و خیلیا طلا و انگشترشون حتی اگه یادگاری باشه میارن.یه تابلو فروشی تابلوهای قیمتیش رو میاره میگه بذارید برا فروش و عایداتش تقدیم به همه صندوقها و جالبه بدونید این تابلوها گاها صد برابر قیمتشون به فروش میره و کسی که خریدتش دوباره تابلو رو به خیریه تقدیم میکنه.
یادم نمیره اون صحنه ای رو که تو نمایشگاه خیریه آرامان هک شد رو زهنم تا ابد، یه آقایی اومد و از بین کتابا حجیم ترینشو که مشخص بود گرونترینشه انتخاب کرد،هزینشو پرداخت و گفت میرم جایی کار دارم بعدا میام میبرم. رفت که رفت.اصلا قرار نبود کتابی ببره.
شاید با خودتون بگید برنامه های مشابه این که زیاد پخش میشه. اما باور کنید این با یه حس و شور و حال خاصی تو شهر حضرت معصومه(س) پخش میشه. هرکسی از هرچیزی که داره مایه میذاره.برنامه 21 ماه رمضون رو یادم نمیره.البته به نقل از خبرگزاری ها دقیقتر میشه آمار داد:
تیتر ایرنا : رکورد کمک به ایتام با خلق حماسه یتیم نوازی در قم شکسته شد.
مدتی پیش اعلام شد در قم برای هر یتیم 6 سرپرست داریم. استانهای دیگه هم میتونن از این طرح الگوبرداری کنن به امید اینکه کمتر شاهد فقر نیازمندان عزیز میهن اسلامیمون باشیم.اصلا دیگه فقری نباشه. یتیمی نباشه. حتما باید همه چیز رو منتظر ظهور آقا باشیم؟ پس اینکه میگن شماها باید مقدمه ظهور رو بچینید چیه؟

امضای کاربر : مبارزه هر قدر صعب، صعود را ادامه بده. شاید قله در یک قدمی تو باشد
و بدان : آنان که آفتاب را به زندگی دیگران ارزانی می دارند،نمی توانند خود از آن بی بهره باشند
سه شنبه 10 دی 1392 - 20:44
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 3 کاربر از gomnam به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: maktab110 & zeinab & shiva13 &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group