زنان در اخرالزمان

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 88
نویسنده پیام
fadayiyanemam101 آفلاین


ارسال‌ها : 476
عضویت: 15 /7 /1392
محل زندگی: ارومیه
سن: 20
تشکرها : 86
تشکر شده : 617
زنان در اخرالزمان
"بسم رب المهدی"
وضع زنان در آخرالزّمان چیزی نبود که از نگاه نافذ رسول اکرم(ص) و اهل بیت ایشان پوشیده بماند،بلکه مثل کسی که با دیدگانی نافذ و قلبی بینا در پایتخت های اروپا و آمریکا و حتی کشورهای اسلامی گشته باشد،وضع تاثر انگیز زن در آخرالزّمان را در میان کلمات گرانقدرش تشریح کرده،خطرات ناشی از آن را گوشزد نموده،امّت اسلامی را از فرورفتن در این منجلاب فساد بیم داده است و اینک گوشه ای از کلمات گهربار آن حضرت و اهل بیت عصمت و طهارت:
***********************************************************
پیامبر اکرم(ص) : قیامت برپا نمی شود جز هنگامی که لباسی ساخته شود و زن ها آن را بپوشند که در عین لباس پوشیدن لخت و عور باشند، و اراذل و اوباش بر مردم شریف وآزاده برتری پیدا کنند.
منتخب الاثر،لطف الله صافی گلپایگانی،ص 426
**********************************************************
حضرت علی(ع) : زن ها لخت و عور می باشند،زینت های خود را آشکار می سازند،از دین بیرون می روند،به فتنه ها می گرایند، به سوی شهوت ها و لذت ها می شتابند، محرّمات الهی را حلال می شمارند و در جهنم جاویدان اند.
منتخب الاثر،ص 426
***********************************************************
حضرت علی(ع) : زن ها لخت و عور می باشند،زینت های خود را آشکار می سازند،از دین بیرون می روند،به فتنه ها می گرایند، به سوی شهوت ها و لذت ها می شتابند، محرّمات الهی را حلال می شمارند و در جهنم جاویدان اند.
منتخب الاثر،ص 426
***********************************************************
امام صادق(ع): زن ها را می بینی که با زن ها آمیزش می کنند و زندگی زن از خودش تامین می شود و زنان بسان مردان جلساتی تشکیل می دهند.
بحار الانوار،ج 52،ص 256 / الزام النّاصب،ص 183
**********************************************************
رسول اکرم(ص): زنا دادن به صورت یک فضیلت برای زن بازگو می شود،دیگر منتظر شب نمی شوند که تاریکی آنها را بپوشانند،زیرا جرات بر خدا به آن حد می رسد(یعنی دیگر نیازی به مخفی کاری احساس نمی کنند).
بحار الانوار،ج 52، ص 257 / منتخب الاثر،ص 429
***********************************************************
در آخرالزّمان وضعيّت به گونه‌ای است که بر اثر جنگ‌های پی در پی، تعداد مردان کاهش چشمگیری می ‌یابد و به همین دلیل، زنان زیادی بی ‌سرپرست می گردند و به دنبال کسی هستند تا سرپرستی ایشان را به عهده گیرد.
رسول خدا(ص): قیامت برپا نمی شود، مگر اينكه برای پنجاه زن یک سرپرست باشد.
ماهنامه ی شمیم یاس به نقل از مسند احمد بن حنبل،ج 3 ، ص 120
***********************************************************
گویند روزی پیامبراکرم(ص)درجمع صحابی خود فرمودند:"کیف بکم اذا فسدت نساء کم وفسق شبانکم ولم تامروا بالمعروف بل امرتم ونهیتم عن المعروف واذا رایتم المعروف منکرا والمنکر معروفا"چگونه میشود حال شما هنگامی که زن های شما فاسد شوند وجوانان شما به فسق وفجور بگرایند وشما نیز بجای امربمعروف ،امر به منکر ونهی از معروف نمایید!معروف را منکر بپندارید ومنکر را معروف"

اصحاب با تعجب پرسیدند :آیا چنین وضعی پیش خواهد آمد؟"ویکون ذلک یا رسول الله؟"قال نعم وشر من ذلک.پیامبر(ص)فرمودند: "بلی بدتر از این هم خواهد شد"
وبعد پیامبر(ص)به بیانی تفصیلی تر وضعیت دوران آخرالزمان پرداختند و فرمودند:هنگامی که زن ها برای طمع دنیا در داد وستد همسرانشان شرکت کنند ،مردها خود را بصورت زن و زنان خود را بصورت مرد در می آورند. لعنت خدا بر زنانی که خود را بصورت مرد در می آورند ومردانی که خود را بصورت زن در می آورند.
حضرت در ادامه می فرمایند:"زنا دادن بصورت یک فضیلت برای زن بازگو میشود ،دیگر منتظر شب نمی شوندکه تاریکی آنها را بپوشاند زیرا جرات برخدا به آن حد می رسد"یعنی دیگر نیازی به مخفی کاری نیست بلکه آشکارا گناه میشود.همچنین در ادامه روایت به فراوانی اختلاط زن ومرد به عنوان یکی دیگر از منکرهای آخرالزمان اشاره می گردد.
بحارالانوار ج2 ص257-254
*********************************************************** محمدبن مسلم می گوید به امام باقر(ع)عرض کردم:"قائم شما چه وقت ظهور خواهد کرد؟"امام فرمودند:آنگاه که مردها خود را شبیه زنان نمایند وزن ها خود را شبیه مردان،آنگاه که مردان به مردان اکتفا کنند وزنان به زنان"
ودر حدیث دیگری امام صادق(ع)فرمودند:"در آن زمان ،زنان را می بینی که از بذل خود به کفار هیچ واهمه ای ندارند"آمار بالای دختران در برخی ممالک اسلامی که خود را در بازارهای تجارت دختران جوان در کشور های اروپایی در معرض فروش قرار می دهند،حکایت از تحقق این روایت دارد.
"زن ها را می بینی که با زن ها آمیزش می کــنند وزن ها لخت وعور می باشند وزیـنت هایشان را آشکار می کنند واز دین بیرون می روند وبه فتنه ها می گرایند وبسوی لذت ها می شتابند، محرمات الهی را حلال ودر جهنم جاودانند.هنگامی زنان را می بینی که با خشونت با همسرانشان رفتار می کنند وآنچه او نمی خواهد انجام دهند."
حضرت امام صادق (ع)نیز می فرمایند:" در دوره آخرالزمان، بعضی از مردان از راه فساد زنان درآمد کسب میکنند" بنگاه سرمایه داری عظیم در حال حاضر که به خرید وفروش زنان می پردازند مویدی بر این مطلب است.در ادامه حدیث:"هنگامی که زنان جامه مردان پوشند وپوشش حیا از آنها گرفته شود وخداوند لعنت کند زنی را که خود را به صورت مرد جلوه دهد."

حضرت رسول اکرم (ص) درادامه توصیف آخرالزمان می فرمایند:"درآخر امت من مردانی پیـــدا میشوند که زنانشان در عین لباس پوشیدن لخت وعور هستند و بر سرشان چیزی همانند کوهان اشتران لاغر است، آنها عطـــر بهشت را نمیشنوند. آنها را لعنت کنید که آنها از رحمت خداوند به دور هستند. و هنگامی که ببینی زن از همسرش مطلع اســـت که او با هم جــنس خود رابطه دارد وبه روی او نمی آورد ومی بینی که دربهترین خانه ها زن تشویق می شود که فسق وفجور کند."
منبع:رسالت های زن منتظر(نوشته مریم معین الاسلام وعلی غلامی)
************************************************************







امضای کاربر : برای سلامتی امام زمان 14تا صلوات محمدی بسند بفرست
چهارشنبه 20 آذر 1392 - 23:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از fadayiyanemam101 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: zeinab & shiva13 &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group