آنچه برای ایرانیان حرام است اما برای انگیلیسی ها حلال

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 75
نویسنده پیام
unknown733 آفلاین


ارسال‌ها : 497
عضویت: 12 /6 /1392
تشکرها : 340
تشکر شده : 535
آنچه برای ایرانیان حرام است اما برای انگیلیسی ها حلال
برخی کارشناسان بی بی سی فارسی در برنامه هایی با موضوع انرژی هسته ای، تأکید می کنند که ایران چون نفت دارد نیاز به انرژی هسته ای ندارد یا این که هزینه تولید برق هسته ای زیاد است و ایران باید هزینه ساخت نیروگاه را در مناطق محروم خرج کند یا این که ایران به جای انرژی هسته ای باید از انرژی بادی و خورشیدی استفاده کند یا .....
خبر دیشب بی بی سی فارسی این بود: «بریتانیا اعلام کرده است تأسیس اولین نیروگاه هسته ای جدیدش را آغاز کرده است. این نیروگاه ده سال دیگر آماده می شود. این شروعی است برای ساخت یک سری از نیروگاه های هسته ای در بریتانیا. با این که تأسیس این نیروگاه، 16 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت؛ ولی دولت بریتانیا ابراز امیدواری کرده است برق تولید شده با قیمت بهتر به مصرف کننده ارائه شود.»
به گزارش بی بی سی فارسی، سیاستمداران انگلیسی سال هاست به دنبال ساخت نیروگاه های جدید بوده اند؛ اما دولت های قبلی به دلایلی نتوانسته اند. اکنون دولت دیوید کامرون قراردادی با یک شرکت فرانسوی و دو کمپانی چینی نهایی کرده تا اولین نیروگاه هسته ای بریتانیا ظرف 20 سال گذشته را بسازد.
دیوید کامرون در این رابطه گفت: «این کار صنعت ما را به حرکت در می آورد، هزاران شغل ایجاد می کند و منبع قابل اتکا و بلند مدتی برای کشور ماست.»

امضای کاربر : والعصر ...ان الانسان لفی خسر
چهارشنبه 01 آبان 1392 - 07:52
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از unknown733 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: gomnam &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group