امکان جدید و منحصربفرد سایت جنبش1404

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 577
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 209
عضویت: 2 /5 /1391
تشکرها : 65
تشکر شده : 379
امکان جدید و منحصربفرد سایت جنبش1404
تا پایان مطالعه بفرمایید

سلام
احتمالا به منوی جدیدی که در ستون چپ صفحه اصلی سایت اضافه شده توجه کردید.
این منو حاوی یک امکان جدیده که کمی دربارش توضیح میدم:
مسلما تا حالا براتون از همراه اول یا ایرانسل پیامکهایی با موضوع ثبتنام یا خرید بسته های پیامکی مثل فال و حافظ و... اومده که پس از تایید شما روزانه به ازای 50 تومن و گاهی اوقات حتی تا 250 تومن از اعتبار شما کسر و پیامک موضوع انتخاب شده براتون ارسال میشه.اگه میانگین این پیامکها دونه ای 100 تومن باشه یعنی ماهانه3000 تومان و هر فصل 9000 تومان فقط بابت یک موضوع بسته پیامکی میپردازید.
ما این امکان رو البته کمی حرفه ای تر و همچنین خلاقانه تر برای شما آماده کردیم،به هزینه های موجود هم یه نگاهی بندازید متوجه میشید که 70 تا 80 درصد ارزانتر از اپراتورها هست. بسته ی 6 ماهه رو مقایسه میکنیم: همراه اول مبلغ بیش از 18000 تومن ،اما در امکان جدید ما میشه4750 تومن،با حساب سر انگشتی میشه بیش از 13 هزارتومن ارزانتر و این یعنی یه صرفه جویی حسابی.
خوب توجه کنید میبینید که به ازای هر ماهی هم که در خرید شما بیشتر میشه مبلغ 250 تومن تخفیف داده میشه که در 6 ماه علاوه بر 70 درصد ارزانتر یه تخفیف 1250 تومنی هم داده شده.
از بحث مادی که بگذریم میرسیم به موارد والا تر، سعی کردیم در بسته ها محتواهایی قرار بدیم که علاوه بر جذابیت کار به بار علمی و معنوی کاربران هم افزوده کنه،مثلا در اولین بسته ی پیامکی با موضوع حکمتهای نهج البلاغه همونطور که از اسمش هم پیداست شما هر روز یه پیامک حاوی یک حکمت از حکمتهای نهج البلاغه(بصورت تصادفی) دریافت میکنید و احتمال داره یه حکمتی از زندگی اون روزتون باشه.در ضمن جز تعداد معدودی چند نفر از ما به کتابهای ارزشمندی مثل نهج البلاغه مراجعه ی روزانه دارند؟ با این روش ما هر روز حضوری هرچند کوتاه در مکتب حضرت امام علی(ع) خواهیم داشت.
مژده ای هم که میتونیم بدیم اینه که هر هفته دو بسته پیامکی جدید رو به لیست اضافه میکنیم.بسته هایی با موضوعات متنوع و بسیار مفید که انشاالله به وقتش خودتون مشاهده میکنید.
اگه سوال و یا پیشنهادی در این مورد داشتید میتونید در همین تاپیک مطرح کنید.
باتشکر از عنایت و دقت شما

امام علی (ع) درباره ی ارزش علم و تفاوت افراد عالم و غیر عالم فرموده است : کاش میدانستم کسیکه از علم بی نصیب مانده چه چیز بدست آورده است. و آنکس که از علم بهره مند شده چه چیز بدست نیاورده است.



امضای کاربر :
ارسال پیشنهادات و انتقادات شما

مشاهده اطلاعیه های سایت


ارتباط با مدیریت سایت


جمعه 13 اردیبهشت 1392 - 04:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 11 کاربر از admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: sba & 637 & elena & maktab110 & mohandes & jimykoochooloo & ania & gomnam & zeinab & nasrin & unknown733 &
ania آفلاین



ارسال‌ها : 3828
عضویت: 5 /7 /1391
تشکرها : 3389
تشکر شده : 3288
امکان جدید و منحصربفرد سایت جنبش1404
فوق العـادست..
واقعاً ممنووووووووووووووووون..

امضای کاربر : تنها 2روز در سال هست که نمی تونی هیچ کاری بکنی!!
یکی دیروز و یکی فردا..




جمعه 13 اردیبهشت 1392 - 23:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از ania به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: gomnam /
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group