چگونه انرژی مثبت را تقویت کنیم

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 54
نویسنده پیام
637 آفلاین


ارسال‌ها : 1388
عضویت: 30 /6 /1391
محل زندگی: Qom
سن: 22
تشکرها : 3408
تشکر شده : 3683
چگونه انرژی مثبت را تقویت کنیم

▪ راز اول ؛ قضاوت خود را به تاخیر بیندازید :

در این جهان هیچ حادثه ای بر حسب تصادف نیست و در همه وقایعی که روی می دهد لطف و رحمت الهی نهفته است.تمام حوادث برای ما پیام هایی دارند که سبب تکامل روحمان می شوند. مثلا شما می توانید پیام آن حادثه به ظاهر بد را بعد از گذشت مدت زمانی بفهمید و یا حتی ممکن است تا زمانی که زنده هستید متوجه نشوید زیرا بسیاری از این وقایع، فراسوی درک ما و جزء اسرار الهی هستند و تلاش برای فهم حکمت خداوند، با هوش محدودمان مانند سنجش اقیانوس با پیمانه است. همچنین در ذهن الهی، هیچ از دست دادنی وجود ندارد و اگر شما به ظاهر، چیزی را از دست می دهید معادل آن شیء و یا حتی بالاتر از آن را به دست خواهید آورد و تمام این اشیا وسیله ای برای تکامل و زیبایی شما هستند. بیایید کاملا بپذیریم که در هر موقعیت نامطلوبی، نیکی پنهانی برای همه وجود دارد."ساقی هر چه ریزد لطف اوست."

▪ راز دوم ؛ صفت های مثبت خود را افزایش دهید :

از غیبت، تهمت و صفت های نسنجیده درباره افراد یا حوادث، حسادت، کینه، دروغ، جر وبحث کردن و رنجاندن دیگران به شدت پرهیز کنید. زمانی که به دیگران خوبی و کمک می کنید تجمعی از نیروهای مثبت به دور خودتان فراهم می آورید و این نیروهای مثبت باعث آرامش و شادی شما می شوند.

▪ راز سوم ؛ به دستورات اخلاقی احترام بگذارید :

از کنجکاوی کردن در زندگی دیگران دوری کنید. از خواندن نامه های شخصی ودفتر خاطرات محرمانه دیگران و گوش دادن به مکالمات خصوصی آنها اجتناب کنید.بدون در زدن واجازه گرفتن، وارد هر مکانی نشوید. سعی در اثبات درستی نظرات و عقاید خود به دیگران نداشته باشید. تلاش نکنید که به زور افکار و عقاید دیگران را تغییر دهید، زیرا در صورت رعایت نکردن این دستورات، آرامش خود را بر هم می زنید. به پدر ومادر خود نیکی کنید و با آنان با صدای بلند صحبت نکنید. چه زیباست به والدین خود از صمیم قلب احترام بگذارید ونیازهای آنان را تامین کنید زیرا مهر و نیکی به آنان سبب آرامش و نشاط درشما می شود.

▪ راز چهارم ؛ حس ها را از یکدیگرجدا کنید :

اغلب ما به این مسئله توجه چندانی نداشته ایم که حواس پنجگانه خود را به صورت مجزا از یکدیگر حس کنیم. ذهنتان را برای بالا بردن آگاهی حسی، پرورش دهید. امروز بر بینایی تمرکز کنید، فردا بر مزه، روزبعد بر بویایی و...مثلا زمانی که در حال دوش گرفتن در حمام هستید قطرات آب را روی بدن خود احساس کنید واز اینکه باعث تمیزی و آرامش شما می شود، لذت ببرید. موقعی که در حال غذا خوردن هستید فقط به طعم و مزه غذا تمرکز کنید. وقتی در حال ریختن چای در استکان هستید به صدای ریزش آن گوش دهید. به این ترتیب، شروع به جدا کردن تجربیات حسی تان از یکدیگر کنید و از هر کدام لذت ببرید.

▪ راز پنجم ؛ دید جدیدی پیدا کنید :

پرهای دم طاووس رنگارنگ هستند و هنگامی که از زاویه ای خاص به آنها نگاه می کنید درخشش وزیبایی بی نظیری دارند. خیلی از مسائل در زندگی هنگامی ارزش خود را نشان می دهند که از زاویه درست دیده شوند، ولی نگرش های متشابه وکلیشه ای، دیدن این زیبایی ها را مشکل می سازد. اگر به هر مسئله ای از زاویه ای درست نگاه کنید در آن چیزهای با شکوه و زیبایی خواهید دید. سعی کنید همه چیز و همه کس را با چشم های تازه ای ببینید که از طریق عادت، تیره وتار نشوند. با این روش، شما می توانید ثروت های نامحدودی را کشف کنید. به خاطر داشته باشید که اگر از زاویه ای درست به تمام چیزها و اشخاص نگاه کنید هرشخص یا هرشیئی از طرف خالقتان برای شما ارمغان و پیام زیبایی به همراه خواهد داشت.

▪ راز ششم ؛ وسایل اضافی را از محیط زندگی تان خارج کنید :

اشیای درون خانه تان را لمس کنید و از خود بپرسید آیا به این وسایل احتیاج دارم؟ کتاب ها را از درون قفسه بیرون بیاورید وببینید آیا دوباره قصد خواندن این کتاب ها را دارید؟ هرشیء یادگاری را بررسی کنید واز خودتان بپرسید "آیا هنوز لحظه ای را که این شیء به یادم می آورد برایم مهم و با ارزش است؟ "لباس هایتان را باز کنید و توجه کنید که آیا به تمام این لباس ها احتیاج دارید و از آخرین باری که آنها را پوشیده اید چه قدر زمان می گذرد و آیا دوباره تصمیم به پوشیدن آنها دارید؟ بعد از این بررسی کاملی که به عمل می آورید تمام وسایل و لباس های اضافی تان را به دیگران ببخشید و یا آنها را حراج کنید. زیرا که هر شیئی انرژی خودش را دارد و اگربه کار نرود درخانه به آب راکد تبدیل می شود، همچنین جای مناسبی برای جوندگان و پشه ها می گردد. پس مراقب باشید و بگذارید انرژی آزادانه جریان یابد وآب جاری گردد. اگر کهنه ای را نگه دارید تازه ها جایی برای تجلی خویش نمی یابند.

منبع:مانترا


امضای کاربر :                   

                                    وقــتی زمــیـن از جــاذبـه حـرف زد ، هـمه پــرنـدگـان بــه او خـندیــدند...


پنجشنبه 15 فروردین 1392 - 13:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 4 کاربر از 637 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: elena & sara & eshragh & maryam &
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group