18 اولترا بوک برتر سال 2012

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 80
نویسنده پیام
masoud آفلاین


ارسال‌ها : 2279
عضویت: 6 /5 /1391
محل زندگی: قم
سن: 24
تشکرها : 1156
تشکر شده : 2279
18 اولترا بوک برتر سال 2012

این مطلب از سایت نارنجی برداشت شده است

امروزه کامپیوترها جزئی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما هستند، اما بسیاری از ما برای انجام کارهای مان نیاز چندانی به پردازش های سنگین با دسک تاپ و لپ تاپ های فوق قوی نیازی نداریم. و ایده اولترابوک ها یا لپ تاپ های فوق نازک و سبک هم از همین جا آغاز شد: تولید محصولی با کاربرد راحت تر، اما به اندازه کافی قدرتمند که از پس بسیاری از وظایف و فعالیت های یک کاربر عادی بر بیاید.

البته عبارت اولترابوک یک کلمه کاملا تجاری است که توسط اینتل بر سر زبان ها افتاد و به گروهی از کامپیوترهای شخصی فوق نازک و بسیار سبک اشاره دارد که از تکنولوژی های پیشرو این شرکت استفاده می کنند. شاید برای ملموس تر شدن این واژه بهتر است اینگونه بگوییم: اولترابوک یک مک بوک ایر است که توسط اپل تولید نشده، یک نت بوک است که ضعیف و کم بنیه نیست، یا یک لپ تاپ است که رژیم لاغری سفت و سختی داشته!

اولترابوک ها به دلیل اینکه از ابتدای تولید با ذهنیت برتری در طراحی و ابعاد ساخته می شوند، معمولا گرانتر از لپ تاپ های معمول هستند و برای داشتن یکی از آنها باید از ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار هزینه کنید. و اگر به دنبال مدل های چندان گرانقیمت نباشید یک هزینه ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ دلاری معقول به نظر می رسد.

اما از میان مدل های فراوان موجود در بازار، کدام اولترابوک برای شما مناسب تر است؟ اجازه دهید در ادامه مطلب به لیست ۱۸ اولترابوک برتر ۲۰۱۲ از دیدگاه سایت techradar نگاهی داشته باشیم، تا با انتخابی معقولانه تر، تصمیمی صحیح در بازار بگیریم.

 Lenovo IdeaPad Yoga

یدیا پد یوگا لنوو به خودی خود نه تنها یک ابزار فوق العاده است، بلکه آن را می توان یکی از پرچمداران با شکوه ویندوز 8 هم دانست. این لپ تاپ قابل تبدیل با صفحه لمسی یک محصول ۱۳ اینچی است که همزمان می تواند نقش یک تبلت بزرگ یا اولترابوک خوش اندازه را ایفا کند. می توان آن را یک ماشین بسیار انعطاف پذیر و درخشان دانست که عمر باتری مناسبی برای کارهای معمول تان فراهم می آورد. شاید این یک ابزار قدرتمندی نباشد، اما برای اغلب کاربران به اندازه کافی سریع و البته بسیار چشم نواز است.

 Asus Zenbook Prime UX31A

 هنگامی که به مشخصات فنی ذن بوک ایسوس نگاه کنید، دیگر از قیمت بالای آن غافلگیر نمی شوید. پردازنده و گرافیک این اولترابوک زیبا از آخرین مدل های تولیدی اینتل هستند که با یک حافظه SSD عالی همراهی می شوند. همچنین در کنار ساخت بسیار خوب و با کیفیت، بیش از همه صفحه نمایش 13.3 اینچی فول اچ دی 1080p آن، شما را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر قیمت تقریبی ۲۴۰۰ دلاری آن را هم به این معجون بیافزایید، با لپ تاپ خوش رنگ و آبی ویژه افراد مشکل پسندی روبرو هستید که همیشه به دنبال بهترین های بازار می گردند. ولی به خاطر داشته باشید که با یک محصول ویندوز 7 روبرو هستید.

ادامه دارد


امضای کاربر : در زندگی مهره نباش که هرچه میگویند بگویی باشد

                            تاس باش...

               که هرچه میگویی بگویند باشد.
سه شنبه 21 آذر 1391 - 13:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group