معرفی، نقد و شرح کتاب: ربه كا

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 362
نویسنده پیام
sara آفلاین


ارسال‌ها : 2392
عضویت: 2 /5 /1391
محل زندگی: قم
تشکرها : 1960
تشکر شده : 2412
معرفی، نقد و شرح کتاب: ربه كا
[tr][/tr][tr][td]

معرفی، نقد و شرح کتاب: ربه كا

نویسنده: دافنه دوموريه




خانم دافنه دوموريه، دومين دختر سر جرالد دو موريه، آكتور معروف و زبردست انگليسي نويسندگي را با نوشتن كتابي درباره پدرش آغاز كرد و سپس آثار مشهوري مانند ربه كا، ميكده ژامائيك ودختر عموي من راشل را به رشته تحرير درآورد.

داستان در باب زن جوان خدمتكاري است كه با مردي ثروتمند آشنا مي شود و مرد جوان به اوپيشنهاد ازدواج مي كند. دختر جوان پس از مدتي زندگي پي مي برد مرد جوان، همسر زيباي خود را در يك حادثه از دست داده و سير داستان پرده از اين راز بر مي دارد كه زن جذاب و متوفي مرد جوان، زني فاسد و هوس باز بوده و شوهر جوانش شبي كه او منتظر معشوقه اش بوده، وي را با يك گلوله به قتل رسانده است.

به آتش كشيده شدن قصر مرد ثروتمند و افشاي راز همسر جذاب و زيبايش نشاني از حقايق و نيمه پنهان وجود آدمها است كه با ظاهري آراسته و با شكوه پوشانده شده است. در حالي كه در داخل اين ظاهر براق و خيره كننده، آدمها در حال زجر كشيدن و زجر دادن يكديگر هستند و هيچيك از اين حقايق به چشم افراد ساده دل و ظاهر بين كه از خارج اين زندگي به آن نگاه مي كنند، نمي آيد.

منبع: مهرگان مهرداد
[/td][td] [/td][/tr][tr][td] [/td][/tr]


امضای کاربر : زندگی شوق رسیدن به همان فردایست که نخواهد آمد تو نه در دیروزی و نه در فردایی ، ظرف امروز پر از                                                                                  بودن توست ، زندگی را دریاب ... 
جمعه 06 مرداد 1391 - 23:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group